Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در آینده نزدیک با همتای روس خود در باره تحولات ادلب گفت وگو خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال تحولات و اتفاقات دیروز در استان ادلب سوریه، ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور با «ولادیمیر پوتین»، همتای روسش در آینده خیلی نزدیک دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز پنجشنبه در حملات هوایی سوریه روسیه به مواضع تروریست‌ها، بیش از ۳۰ نفر از نظامیان ارتش سوریه کشته شده‌اند و این مسئله باعث خشم مقامات ترکیه شده است. روسیه می‌گوید حضور نیروهای ارتش ترکیه در منطقه بر اساس هماهنگی نباید اتفاق می افتاد و شماری از نیروهای ترکیه با گروه‌های مسلح و تروریستی مانند جبهه النصره (شاخه سوری القاعده) همراه بودند که هدف قرار گرفته اند.

بنا به گزارش شبکه «تی.آر.تی»، دفتر ریاست جمهوری ترکیه همچنین گفته است که اردوغان امروز (جمعه) قرار است با «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان و «دونالد ترامپ» و امانوئل ماکرون»، رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه در خصوص اوضاع ادلب سوریه گفت‌وگو خواهد کرد.

ترکیه به عنوان عضوی از پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) انتظار دارد اعضای این ائتلاف از او در قضیه ادلب حمایت کند با این حال، کمک‌های این اعضا به ویژه آمریکا عملی نبوده و تنها محدود به اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه ادلب اردوغان پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، افزود: آیت الله رئیسی و هیئت دولت از برگزاری سفر استانی به سمنان رضایت داشتند.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: استاندار، فرمانداران و تمام مسئولان در بحث مقدمات سفر از چند ماه قبل از انجام به صورت ویژه پیگیر و پای کار بودند.

مطیعی تصریح کرد: عده‌ای دین را برای رسیدن به دنیا، حفظ دنیا و مادیات وسیله قرار داده و مادیات برای آن‌ها اصل بوده و دین وسیله است؛ لذا این افراد برای به دست آوردن منزلت دنیوی از دین استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: حفظ دین در آخرالزمان بسیار سخت است، به گونه‌ای که گویا انسان بخواهد آتش گداخته‌ای را در کف دست خود نگه دارد.

امام جمعه سمنان گفت: افرادی که دنیا را وسیله قرار می‌دهند، تمامی تلاش و هم و غم آن‌ها وسیله قرار دادن دین بوده و دیگر اینکه شبهات و مواردی که توسط آن‌ها قابل حل است را در پرده ابهام نگاه می‌دارند تا به عنوان برگ برنده برای گرفتن امتیاز از آن استفاده کند.

کد خبر 747247

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد
  • ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد
  • دیدار رئیس جمهور ترکیه با اسماعیل هنیه