Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@09:26:05 GMT

ترکیب نفت مسجدسلیمان و پیکان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۱۸۶

به گزارش ایلنا، دو نفت مسجد سلیمان و پیکان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، حسین ابراهیمی، امید سینگ، سجاد جعفری و میرهادی میرجوان

ترکیب پیکان:

وحید شیخ ویسی، سعید واسعی، ابراهیم صالحی، شهریار مغانلو، علی حمودی، سید مهران موسوی، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، جلال الدین علی محمدی، فراز امامعلی و دانیال ماهینی

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان پیکان لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم

مربی تیم والیبال پیکان عدم خودباوری در رویارویی با فولاد سیرجان ایرانیان را دلیل ناکامی دز صعود به فینال لیگ برتر والیبال دانست.

به گزارش ایسنا، تیم پیکان تهران در دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سه‌شنبه شب، هفتم فرودین مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به میدان رفت و با شکست مفابل این تیم از صعود به فینال بازماند.

پیکان اکبری پس از شکست در دور برگشت این رقابت‌ها گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به تیم سیرجان یک خسته نباشید ویژه می‌گویم که حقشان برد بود.   بخاطر اینکه ما از موقعیت‌مان استفاده نکردیم‌ در مجموع از بچه‌هایم راضی هستم تمام تلاش‌شان را کردند. برای تیم سیرجان هم آرزوی موفقیت دارم.

او در ادامه بیان کرد: ما در لیگ چهار بازی مقابل سیرجان انجام دادیم اگر خودباوری وجود داشت   می‌توانستیم برنده باشیم بخاطر اینکه این تیم   چهار، پنج بازیکن تیم ملی ما را در اختیار دارد، شاید اسم بازیکنان تیم ملی در روند بازیکنان ما تاثیر گذاشت.   هر چهار بازی از عملکرد بازیکنانم راضی بودم اما می‌توانستیم نتیجه بگیریم ون نگرفتیم‌.  الان دیگر تمام شده است.

اکبری در پاسخ به این سوال که اگر در پیکان بمانید روند جوانگرایی را ادامه می‌دهید، گفت:  امسال از روز اول هدفی داشتیم که جزو چهار تیم باشیم و تیم را برای قهرمانی نبسته بودیم  و به هدفمان رسیدیم. برای سال آینده هم به طرز تفکر مدیریت باشگاه بستگی دارد. اگر برای قهرمانی بخواهیم بجنگیم باید چند بازیکن بگیریم.  من هم یک قرارداد سه ساله با پیکان دارم. 

اکبری که مربی تیم ملی است در مورد رصد بازیکنان گفت: از الان هم همه بازی‌ها را رصد می‌کنم و بازیکنان را زیر نظر دارم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • پست پرترافیک تیم‌ملی یک مدعی جدید پیدا کرد
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!