Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@16:58:42 GMT

ملاقات در بیمارستان امام خمینی اهواز لغو شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۲۳۹

ملاقات در بیمارستان امام خمینی اهواز لغو شد

 

به گزارش تابناک، ساسان موگهی رئیس بیمارستان امام خمینی ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس در اهواز، با تایید لغو ملاقات در بیمارستان امام اهواز اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شناسایی چند بیمار در استان ضرورت دارد که هر گونه تجمع در اماکن عمومی به ویژه در بیمارستان‌ها اجتناب شود.

وی افزود: ممکن است افرادی که برای ملاقات بیماران خود به بیمارستان‌ها مراجعه کنند خود ناقل بیماری باشند که در این صورت ممکن است هم بیمار بستری و هم ملاقات کننده ویروس را خارج از بیمارستان منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز،گفت: این تصمیم تا اطلاع ثانوی و زمانی که مطمئن شویم این ویروس در حال افول است ادامه دارد.

موگهی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مورد ویروس کرونا بین همکاران و مراجعه کنندگان گزارش نشده است، بیان کرد: در صورتی که فردی با مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کند اگر نیاز به ویزیت سرپایی داشته باشد، پس از انجام کارهای اولیه و دادن توصیه‌های لازم مرخص می‌شود.

وی افزود: اما در صورت نیاز به بستری با هماهنگی برای ادامه درمان به بیمارستان رازی اهواز منتقل می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آیت الله بهجت پنومونی ملکه رنجبر لیله الرغائب معصومه ابتکار بیمارستان امام خمینی اهواز ملاقات کروناویروس کرونا در ایران آیت الله بهجت پنومونی ملکه رنجبر لیله الرغائب معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی صبح جمعه در نخستین برنامه سفر به دامغان در مصلای این شهرستان حاضر شد تا با مردم دامغان دیدار و گفتگو کند.

خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر: 1227641 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • اوقات شرعی اهواز، ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان