Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@22:41:02 GMT

«ایزابل» به دنیا آمد و مشهور شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۲۸۹

«ایزابل» به دنیا آمد و مشهور شد

عکسی که یک نوزاد را لحظاتی پس از تولد در حالی که به پرستار خیره شده نشان می‌دهد به عکسی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در این عکس دیدنی " ایزابل پرییِرا " در حالی که به صورت پرستار و به شکلی جالب خیره شده دیده می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان این کودک در تاریخ ۱۳ فوریه در یکی از بیمارستان‌های ریودوژانیرو، پایتخت برزیل به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عکس توسط یک عکاس حرفه‌ای محلی با نام " رُدریگو کانستمَن " ثبت شد. والدین ایزابل برای ثبت اولین تصاویر فرزند خود این عکاس را استخدام کرده بودند. مادر ایزابل از ردریگو خواسته بودند تا نخستین گریه فرزندش را ثبت نماید. اما هنگامی که این کودک به دنیا آمد مانند اکثر کودکان شروع به گریه نکرد. پزشکان و پرستاران حاضر در اتاق عمل تلاش کردند تا برای مطمئن شدن از سالم بودن ریه‌های کودک او را وادار به گریه کردن کنند، اما او از گریه خودداری کرد. تنها هنگامی که پرستار اقدام به بریدن ناف کودک کرد او  شروع به گریه کرد.

این عکاس به مجله برزیلی Crescer گفت که والدین نوزاد از او خواسته بودند تا قبل از بریدن ناف فرزندشان یک عکس در حالی که او در حال گریه کردن است ثبت کند. ردریگو  گفت: «پس از خروج از شکم مادرش او چشمانش را باز کرد، اما گریه نکرد. پزشکان حتی به او گفتند گریه کن ایزا! اما او با قیافه‌ای جدی به آن‌ها نگاه کرد. این کودک تنها زمانی به گریه افتاد که پرستار اقدام به بریدن ناف او کرد. تولد، لحظه‌ای خاص است و برخی دوست دارند تا تولد فرزندشان را ثبت کنند.»

ردریگو حدود ۱۰ عکس از ایزابل را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. یکی از تصاویر منتشر شده اولین گریه ایزابل را نشان می‌دهد. همچنین تصویر دیگری که به تصویری داغ تبدیل شده لحظه‌ای را که این کودک به پرستار خیره شده نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایزابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم

محمدتقی جهان‌پورگفت: بر اساس برآوردهای سازمان نظام پرستاری در خصوص نیاز نیروی انسانی در بخش پرستاری با کمبود بیش از  ۱۰۰هزار نفری مواجه هستیم. سازمان نظام پرستاری از «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان برنامه و بودجه» تقاضا دارد موضوع کمبود نیروی انسانی پرستاری را در کانون توجه قرار دهند.

وی از اقدامات انجام شده برای جذب نیروی پرستاری گفت: بنا بر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، ۱۶هزار تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه شده، در حالی که فقط ۸هزار پرستار به منظور ارائه خدمات در نظام سلامت جذب شده‌اند. جذب ۸۰۰۰ پرستار کافی نیست؛ چرا که فقط پاسخگوی بخش کوچکی از  نیازهای گذشته است.

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: سازمان نظام پرستاری کشور بر این باور است که ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بیمارستانی همزمان با افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مورد توجه قرار گیرد. ضرورت توجه به ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که از آسیب دیدن مردم ناشی از کمبود نیرو جلوگیری می‌شود  و با توجه به سختی کار پرستاری، نیروی انسانی نیز دچار آسیب نمی‌شود.

جهان‌پور با بیان اینکه نظرات کارشناسی در ارتباط با جذب نیروی انسانی پرستاری حائز اهمیت است، افزود: «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان نظام پرستاری» با همکاری یکدیگر و بررسی نظرات کارشناسان می‌توانند در جهت جذب نیروی انسانی پرستاری گام بردارند. به طور قطع، سازمان نظام پرستاری به دلیل ارتباط با جامعه پرستاری می‌تواند در خصوص استخدام به سازمان‌های مرتبط با جذب نیروی انسانی کمک کند.

رئیس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه تامین نیروی پرستاری بسیار مهم است، افزود: تامین نیروی انسانی پرستاری مورد نیاز نظام سلامت کشور نه تنها سبب ارتقای کیفیت خدمات پرستاری می‌شود، بلکه به تحقق حقوق مردم در امر سلامت نیز کمک می‌کند.

وی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی پرستاری سال ۱۴۰۲ گفت: حدود ۲۵۰۰۰ نفر در آزمون استخدامی  سال ۱۴۰۲ شرکت کردند. مرحله گزینش افرادی که در این آزمون پذیرفته شده بودند تا حدودی انجام شده است. سهم پرستاران از آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، حدود ۸هزار  نفر است. سازمان نظام پرستاری نسبت به سهم نیروی انسانی از آزمون استخدامی گلایه دارد؛ چرا که تعداد نیروهایی که توسط آزمون استخدامی جذب شدند کافی نیست و فقط پاسخگوی بخش کوچکی از نیازهای گذشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم