Web Analytics Made Easy - Statcounter

"سید وحید احمدی طباطبایی" در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه قرار است امروز و یا فردا کیت های آزمایشگاهی شناسایی بیماری کرونا به کرمان ارسال شود، اظهار کرد: نیروی فنی و زیرساخت های موجود به منظور انجام آزمایشات مربوط به بیماری کرونا در استان کرمان وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه جواب نمونه های ارسالی بیماران مشکوک به کرونا به ۲ آزمایشگاه مرکزی به دلیل ازدحام نمونه ها از استان های دیگر با تاخیر اعلام می شود تصریح کرد: راه اندازی این آزمایشگاه در کرمان پروسه انجام آزمایش تا رسیدن به پاسخ را به کوتاه ترین حد ممکن می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مثبت نشدن آزمایشات بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به معنی وجود نداشتن کرونا در این استان نیست و به طور قطع ویروس در این استان نیز در گردش است عنوان کرد: امکان دارد برخی افراد به عنوان ناقل و بدون علامت باشند زیرا علائم کرونا مانند ویروس سرماخوردگی است و در برخی افراد ممکن است علامت چندانی نداشته باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان از افرادی که تب، سرفه و علائم سرماخوردگی دارند خواست در منزل بمانند و برای حضور در جامعه در صورت ضرورت از ماسک استفاده کنند افزود: ممکن است کرونا تا فروردین و اردیبهشت نیز وجود داشته باشد و در این راستا توصیه می شود افراد از حضور بی مورد در اماکن پرتردد و پر جمعیت خوداری کنند و هرگز با دیگران دست دهند.

احمدی طباطبایی با بیان اینکه ۸۰ درصد بیماران مبتلایان به کرونا ویروس جدید سلامتی خود را باز می یابند خاطر نشان کرد: ۲.۵ درصد از این افراد جان خود را از دست می دهند که بیشتر این افراد دارای بیماری زمینه ای هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات به شرح زیر است:   پنجشنبه ۶ اردیبهشت مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان   جمعه ۷ اردیبهشت مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاهامام علی (ع) کرمان فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد
  • جام حذفی| برنامه مرحله یک هشتم نهایی اعلام شد
  • سلفی با بحران!
  • ما چقدر شبیه انسان‌های نئاندرتال‌‌ هستیم؟
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • بهبود شایع‌ترین بیماری زنان به کمک طب سنتی