Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:32:18 GMT

توقف مس کرمان و مس رفسنجان/ بازی ملوان نیمه تمام ماند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۳۶۱

توقف مس کرمان و مس رفسنجان/ بازی ملوان نیمه تمام ماند

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال امروز جمعه برگزار شد. در یکی از بازی های امروز تیم صدرنشین مس رفسنجان مقابل تیم آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی یک - یک رسید.

تیم مس کرمان هم که در رده دوم قرار دارد، مقابل فجر سپاسی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشه طلایی بزرگترین پیروز این هفته بود. این تیم موفق شد با یک گل تیم گل ریحان را شکست بدهد و با ۴۵ امتیاز به رده سوم جدول برسد.

در یکی از مسابقات امروز استقلال خوزستان در خانه خود از ملوان میزبانی کرد. بازی تا دقیقه ۷۰ با نتیجه تساوی ۲ - ۲ در جریان بود که داور یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. تیم ملوان هم به نشانه اعتراض به این پنالتی از زمین بیرون رفت و بازی نیمه تمام ماند.

نتایج هفته بیست و ششم لیگ دسته اول به این شرح است:

* بادران تهران ۲ - داماش گیلان یک
* نود ارومیه صفر - سرخپوشان پاکدشت صفر
* خوشه طلایی ساوه یک - گل ریحان صفر
* فجر سپاسی صفر - مس کرمان صفر
* شهرداری تبریز صفر - رایکا بابل ۳
* مس رفسنجان یک - آلومینیوم اراک یک
* سپیدرود رشت ۲ - آرمان گهر یک
* استقلال خوزستان ۲ - ملوان ۲ - بازی نیمه تمام ماند
* نیروی زمینی - قشقایی شیراز - در حال برگزاری

جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال

۱- مس رفسنجان ۵۳ امتیاز
۲- مس کرمان ۴۶ امتیاز
۳- خوشه طلایی ساوه ۴۵ امتیاز
۴- آلومینیوم اراک ۴۵ امتیاز
‌۵- نود ارومیه ۴۴ امتیاز

کد خبر 4865270

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال باشگاه مس کرمان تيم مس رفسنجان تیم فوتبال خوشه طلایی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتسال والیبال مس رفسنجان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: با آغاز برداشت گندم از مزارع خرمشهر پیش بینی شده که ۳۶ هزار تن گندم از سطح ۱۴ هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.
یاسر شریفی بیان اینکه برداشت از ۲۵ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد افزود: امسال ۱۴ هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت گندم رفته است و پیش بینی می‌شود ۳۶ هزار تن محصول از این سطح برداشت شود.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز پیش بینی کرد: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصول گندم از سطح مزارع استان برداشت و روانه سیلو‌ها شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • صدر جدول طلایی شد
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!