Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاوروف گفته است: نیروهای ترکیه اجازه نداشتند خارج از ایست‌های نظارتی در ادلب باشند. وزیر خارجه لوکزامبورگ هم اعلام کرد که ترکیه حق ندارد از ناتو بخواهد که از آنکارا در ادلب حمایت کند.

کرملین امروز جمعه اعلام کرد که نظامیان کشته شده ترک در خارج از ایست‌های بازرسی ترکیه بوده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آرتی، در حالیکه ترکیه به انتقام سخت علیه روسیه و سوریه به خاطر کشته شدن نظامیانش در ادلب تهدید کرده کاخ کرملین اعلام کرده که نظامیان کشته شده ترکیه در خارج از ایست‌های بازرسی و در میان تروریست‌های مسلح در ادلب بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه پیش از این هم اعلام کرده بود که ترکیه درباره حضور نظامیانش در محل حمله در ادلب اطلاعی نداده بود.

کرملین اعلام کرد: نیروهای ترکیه اجازه نداشتند خارج از ایست‌های نظارتی در ادلب باشند. علاوه بر این وزیر خارجه لوکزامبورگ در کنفرانس مطبوعاتی با سرگئی لاورف همتای روسی خود اعلام کرد که ترکیه حق ندارد از ناتو بخواهد که از آنکارا در ادلب حمایت کند.

وی افزود: آنکارا نمی‌تواند درخواست احیای ماده پنجم دفاع گروهی ناتو را درباره ادلب ارائه کند. قرار است ائتلاف نظامی ناتو امروز جمعه نشستی را به درخواست ترکیه درباره ادلب برگزار کند.

وزیر خارجه لوکزامبورگ ابراز امیدواری کرد که ناتو در نشست امروزش با این درخواست موافقت نکند.

درخواست ترکیه برای برگزاری نشست امروز ناتو در پی کشته شدن 33 نظامی این کشور در ادلب مطرح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روسیه قدس آنلاین کرملین ترکیه ادلب سوریه ناتو لوگزامبورگ خارج از ایست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوان بودن واژه ایست بینهایت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ ۱۷ شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، نماد اسوه جوانمردی و شجاعت سپاه اسلام، حضرت امیرمومنان علی (ع)، نماد شرک و بت پرستی یعنی عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند.


کشتن نفس اماره و تلاش برای رضای خدا در راه دین، سبب شد مولای متقیان امام علی (ع) نماد بزرگی و جوانمردی دنیا باشد تا ۱۷ شوال هر سال، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری شود.


ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، ریشه در تفکر بزرگ شیعه و اسلام دارد و گود زورخانه و ورزش باستانی نماد فروتنی و تواضع ورزشکاران است که پهلوان در کنار پرورش جسم و تن، روحش را نیز از ناملایمت‌ها و صفات رذیله می‌زداید.


واژه پهلوان در ایران زمین واژه پرمفهومی است و سالهاست مردان بزرگی از جمله پوریای ولی و تختی آن را یدک می‌کشند، واژه‌ای که ریشه درخدا ترس و با خدا بودن دارد.


پهلوان بودن یعنی اینکه از من بودن بگذری و بر ما بودن تکیه کنی، ورزشی که نمادی است تا هرکسی می‌تواند صفات پاک و نیک انسانی را در وجودش پیدا کرده و در راه خدا به کار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه