Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک سایپا را در تهران شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست‌و یکم فوتبال ایران، دو تیم سایپا و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک صنعت نفت به پایان رسید تا این تیم بعد از ۴ دیدار، رنگ برد را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های صنعت نفت را در این دیدار، میلاد جهانی در دقیقه ۳۲ و طالب ریکانی در دقیقه ۵۹ به ثمر رساندند و تنها گل سایپا را نیز محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بازی را سایپا هجومی‌تر آغاز کرد و حملات پرتعداد اما بی‌تاثیری روی دروازه مهمانش ترتیب داد. حملات زیاد سایپا در دقیقه ۳۳ کار دست این تیم داد و عیسی آل‌کثیر با ضدحمله‌ای خودش را به محوطه جریمه سایپا رساند و با پاسی در عرض میلاد جهانی را صاحب توپ کرد تا شماره ۱۱ برزیلی‌های ایران گل نخست بازی را به ثمر برساند. پس از این گل اتفاق خاصی در نیمه نخست نیافتاد تا بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه نخست به پایان برسد.

در نیمه دوم سایپا بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و با حرکت ترکیبی سلیمانی، رمضانی و شاه‌علیدوست صاحب پنالتی شد تا جعفری بازی را به تساوی بکشاند. این پایان کار نبود و ۲ دقیقه بعد طالب ریکانی با حرکتی انفرادی و ضربه‌ای دیدنی از پشت محوطه جریمه دوباره مهمان را پیش انداخت تا صنعت نفت جلو بیفتد.

پس از این گل سایپایی‌ها موقعیت‌های متعددی را روی دروازه ناصر سالاری به وجود آوردند اما از زدن گل دوم عاجز بودند تا آبادانی‌ها بعد از ۴ هفته، طعم پیروزی را بچشند.

سایپا با این باخت با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند و صنعت نفت آبادان با ۳۳ امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان تيم فوتبال سايپا استانی ورزشی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت

 در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است