Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز خوب نمایندگان استان مرکزی در لیگ دسته یک کشور در حالی رقم خورد که خوشه طلایی در ساوه برد، آلومینیوم در کرمان امتیاز گرفت. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در حالی که در هفته‌های اخیر محمود فکری از سمت سرمربی‌گری تیم فوتبال خوشه‌طلایی ساوه استعفا کرده و به نساجی مازندران پیوست، امروز در ادامه بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه بدون سکاندار به کورس بالانشینان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه لیگ دسته یک فوتبال و از هفته بیست و ششم در روزی که خوشه طلایی با جدایی فکری و رفتن او به نساجی بدون سرمربی بود، هواداران حاضر در ورزشگاه شهید چمران ساوه را با تک گل امیر محمد عبادزاده، شادمان از پیروزی کرد که در نهایت خوشه طلایی ساوه با پیروزی در این دیدار 45 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر جای آلومینیوم را در رده سوم جدول گرفت.

لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| «مس رفسنجان» در مقابل «داماش گیلانیان» به برتری دست یافتنود ارومیه به رده پنجم جدول رده بندی لیگ دسته یک سقوط کردلیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| برتری «داماش گیلانیان» در مقابل «گل ریحان البرز»

اما در ادامه درخشش نمایندگان استان مرکزی در لیگ دسته یک فوتبال کشور و در رفسنجان، آلومینیوم‌سازان اراکی صدرنشین لیگ یک را متوقف کردند تا در نهایت هفته‌ای موفق برای فوتبال و فوتبال‌دوستان در استان مرکزی رقم بزنند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رفسنجان مقابل مس صدرنشین به میدان رفت و با گل دقیقه 29 مهرداد آوخ از میزبان عقب افتاد اما در ادامه شاگردان خطیبی هر چه زدند به در بسته خورد تا اینکه در دقیقه 91 "ابوالفضل عکاشه" دروازه میزبان را فرو ریخت تا آلومینیوم‌سازی با متوقف‌کردن صدرنشین لیگ، به حداقل امتیاز بسنده کنند و شمار امتیازات خود را به عدد 45 برسانند.

به گزارش تسنیم مس رفسنجان با این تساوی 53 امتیازی و همچنان صدرنشین است و اراکی‌ها با یک رده سقوط پس از خوشه طلایی ساوه در جایگاه چهارم قرار گرفتند، این در حالی است که آلومینیوم اراک چهارشنبه آینده میزبان شهرداری تبریز بوده و ساوجی‌ها همزمان با این دیدار در گیلان با داماش دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/711/ح

R7980/P/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته یک فوتبال خوشه طلایی ساوه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات به شرح زیر است:   پنجشنبه ۶ اردیبهشت مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان   جمعه ۷ اردیبهشت مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاهامام علی (ع) کرمان فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز

دیگر خبرها

  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان آغاز شد
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان