Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از آرتی، در حالیکه ترکیه به انتقام سخت علیه روسیه و سوریه به خاطر کشته شدن نظامیانش در ادلب تهدید کرده کاخ کرملین اعلام کرده که نظامیان کشته شده ترکیه در خارج از ایست‌های بازرسی و در میان تروریست‌های مسلح در ادلب بوده‌اند.

روسیه پیش از این هم اعلام کرده بود که ترکیه درباره حضور نظامیانش در محل حمله در ادلب اطلاعی نداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرملین اعلام کرد: نیروهای ترکیه اجازه نداشتند خارج از ایست‌های نظارتی در ادلب باشند. علاوه بر این وزیر خارجه لوکزامبورگ در کنفرانس مطبوعاتی با سرگئی لاورف همتای روسی خود اعلام کرد که ترکیه حق ندارد از ناتو بخواهد که از آنکارا در ادلب حمایت کند.

وی افزود: آنکارا نمی‌تواند درخواست احیای ماده پنجم دفاع گروهی ناتو را درباره ادلب ارائه کند. قرار است ائتلاف نظامی ناتو امروز جمعه نشستی را به درخواست ترکیه درباره ادلب برگزار کند.

وزیر خارجه لوکزامبورگ ابراز امیدواری کرد که ناتو در نشست امروزش با این درخواست موافقت نکند.

درخواست ترکیه برای برگزاری نشست امروز ناتو در پی کشته شدن 33 نظامی این کشور در ادلب مطرح شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین

دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه در گفتگو با خبرنگاران گفت که ارسال کمک‌های نظامی چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین تغییری در وضعیت میدان جنگ ایجاد نمی‌کند. 

پسکوف گفت: اگر به خاطر داشته باشید، یک سال پیش، همه می‌گفتند که منتظر شکست روسیه در میدان جنگ هستند. هر میلیارد دلاری که ایالات متحده به اوکراین می‌فرستاد... همه روز‌ها را تا فروپاشی روسیه می‌شمردند. ما از این اظهارات خسته نشده ایم چرا که محموله‌های سلاح پویایی ما در مرز‌ها را تغییر نمی‌دهد. 

پیش از این، سنای آمریکا با پیش نویس قانونی برای ارسال کمک ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین موافقت کرد. تقریباً یک سوم این مبلغ صرف پر کردن زرادخانه‌های ایالات متحده می‌شود.

جنگ اوکراین گرچه در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ با پیروزی‌هایی برای کی یف همراه بود، اما از سال ۲۰۲۳ ارتش روسیه دست بالا را در جبهه‌های نبرد دست گرفت و روز به روز بیشتر در حال تسلط نظامی بر اوکراین است. با این وجود، مقامات غربی در تلاش هستند با تامین تسلیحات لازم، مانع از شکست مطلق کی یف شوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز