Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو ابراز امیدواری کرد با توافقی که این باشگاه با فدراسیون فوتبال خواهد داشت، حکم محرومیت این تیم از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی برداشته شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد سرلک بعد از شکست ۳ بر یک تیم فوتبال شهر خودرو مقابل پرسپولیس درباره اینکه باشگاه مشهدی از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی بر سر انتقال او و یک بازیکن دیگر (حسن جعفری) محروم شده است، گفت:

شنبه در این باره قرار است جلسه‌ای برگزار شود و من امیدوارم که توافقی صورت بگیرد تا این حکم برداشته شود، چون این رأی عادلانه‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من پیش از عقد قرارداد با شهر خودرو، فسخ قراردادم با نساجی را از سازمان لیگ گرفته بودم.

وی درباره اینکه آیا بندی در قراردادش وجود داشته که موفق به دریافت فسخ قرارداد شده است، گفت:

صد درصد چنین چیزی وجود داشته است که من توانسته‌ام از سازمان لیگ برگه فسخ بگیرم. نمی‌دانم چطور سازمان لیگ نامه فسخ به من داده است، ولی کمیته تعیین وضعیت این موضوع را قبول نمی‌کند. اگر از ابتدا بندی در قراردادم نداشتم سازمان لیگ به من فسخ نمی‌داد.

میلاد سرلک در واکنش به اینکه گفته می‌شود قراردادش با شهر خودرو و صدور فسخ از سوی سازمان لیگ همزمان صورت گرفته است، عنوان کرد:

چنین چیزی نیست، اما مدارکی وجود دارد که من ابتدا قراردادم را با نساجی فسخ کردم و بعد با شهر خودرو قرارداد بسته‌ام. فکر می‌کنم حکمی که صادر شده خیلی سنگین است و تاکنون سابقه نداشته. خود من نیز چهار ماه محرومیت شده‌ام که امیدوارم توافق صورت بگیرد و محرومیتم برداشته شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو شهر خودرو پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو حسن جعفری شهر خودرو میلاد سرلک برداشته شود سازمان لیگ شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

محرومیت سیدحسین حسینی سوژه روزنامه مارکا شده است.

طرفداری | محرومیت سیدحسین حسینی بازتاب گسترده ای داشته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد بازی با آلومینیوم اراک و مصاحبه هایی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه و البته جریمه مالی مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بسیاری از اهالی فوتبال و پیشکسوتان در حمایت از سیدحسین حسینی مصاحبه هایی را انجام داده اند و حالا محرومیت سیدحسین حسینی، سوژه روزنامه اسپانیایی و مشهور مارکا شده است.

مارکا در این خصوص نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوشی که سابقه ۱۱ بازی ملی را در کارنامه دارد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۴۴۰۰ یورو محکوم کرد.

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!