Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، نماینده سازمان بهداشت جهانی در توییت خود نوشت: در راه بازگشت از فرودگاه [برای تحویل پنجمین محموله کیتهای تشخیص کرونا]؛ من به اعضای اورژانس و تمامی ماموران بهداشت که فداکارانه در رویارویی مشترک ما با بیماری کرونا کار می‌کنند، درود می‌فرستم.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا سازمان بهداشت جهانی فرودگاه اورژانس ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی بیان کرد: کمکهای بشردوستانه و فعالیت تیم های امدادرسانی در غزه، نیازمند عبور و مرور امن، روان و پایدار است.

در بیانیه سازمان بهداشت جهانی به مانع تراشی اشغالگران اشاره شده و آمده است: سوخت و تجهیزات پزشکی به بیمارستان کمال عدوان نرسیده است.

از سوی دیگر منابع وابسته به دفاع مدنی در غزه اعلام کردند: تاکنون ۲۸۳ پیکر از گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر از زمان خروج ارتش اشغالگر بیرون آورده شده است.شواهد و ادله گواهی این است که اشغالگران در محوطه مرکز درمانی ناصر دست به اعدام های میدانی زده است.

روز گذشته نیز محمود بصل، سخنگوی سازمان دفاع مدنی فلسطینی در غزه، به خبرگزاری فرانسه گفت: در داخل مجتمع پزشکی ناصر گورهای جمعی وجود دارد که اشغالگران اسرائیلی حفر کرده‌اند. برخی از اجساد لباس نداشتند که این نشان می‌دهد قربانیان شکنجه و آزار شده‌اند.

کد خبر 6085504

دیگر خبرها

  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه