Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد نظامیان ترکیه در زمان وقوع حمله‌ای که منجر به کشته شدن تعددی از آنها در استان ادلب شده است، در پست‌های دیده‌بانی خود مستقر نبوده و در بین عناصر تروریستی حضور داشته‌اند. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع خبری،‌ «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین (نهاد ریاست جمهوری روسیه) روز جمعه در یک نشست خبری تأکید که نیروهای ترکیه‌ای مستقر در استان ادلب سوریه در هنگام حمله‌ای که منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر از آنها شده است، خارج از پست‌های دیده‌بانی خود بوده و ارتش ترکیه نیز حضور آنها در محل‌های تجمع گروههای تروریستی در استان ادلب را به روسیه اطلاع نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام روس با اشاره به اینکه ارتش ترکیه بر اساس توافقات انجام‌شده موظف بوده است که مانع انجام اقدامات تروریستی از سوی عناصر مسلح تحت حمایت خود شود، تصریح کرد: «ارتش ترکیه در انجام این کار ناموفق بوده است. ما امیدواریم که ارتش ترکیه از این پس همه تلاش خود را برای حفاظت از نیروها نظامی و اماکن دیپلماتیک روسیه در سوریه انجام دهد.ما نیز هر کاری بتوانیم برای حفاظت از نظامیان ترکیه‌ای مستقر در پست‌های دیده‌بانی در استان ادلب انجام خواهیم داد.»

سخنگوی کاخ کرملین در ادامه با اشاره به اینکه نشست شورای امنیت ملی روسیه به ریاست ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور و با حضور تمامی اعضای دائم شورا برگزار شده است، گفت: «حاضران در این نشست ابراز امیدواری کردند که اوضاع در ادلب رو به بهبود برود و دولت ترکیه تعهدات خود در دفاع از نیروها و اماکن دیپلماتیک روسیه در سوریه را با تمام توان انجام دهد.»

لاوروف: ترکیه باید به توافق ادلب پایبند باشد/ تماس تلفنی اردوغان با پوتینفرماندهی عملیات تروریست‌ها علیه ارتش سوریه توسط ترکیهتقویت تدابیر امنیتی برای محافظت از سفارت روسیه در ترکیهسناتور روس: ترکیه اقدامات نظامی در ادلب را متوقف کنداظهارات وزیر دفاع ترکیه در خصوص پاسخ نظامی حمله به کاروان ترک در ادلبگزارش|آخرین تحولات از ادلب و تنش بین ترکیه و روسیهواکنش وزارت دفاع روسیه به خبر کشته شدن نظامیان ترکیه

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات سوریه اِدلب ترکیه اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات سوریه ترکیه اخبار روسیه آخرین تحولات سوریه ترکیه اخبار روسیه پست های دیده بانی استان ادلب ارتش ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد

سرویس امنیت فدرال روسیه یک حمله تروریستی در بریانسک (غرب روسیه و ۳۷۹ کیلومتری جنوب غرب مسکو) را خنثی کرد.

به گزارش تاس، در جریان این حادثه یکی از حامیان ملی گرایان اوکراینی بازداشت و مواد منفجره از وی کشف و ضبط شد.

به گفته مقامات امنیتی روسیه، این مرد قرار بود مواد منفجره را از یک انبار خارج کند و در یک مکان عمومی برای حمله تروریستی آماده کند.پلیس به اصالت این تروریست اشاره نکرده است.

پیشتر، حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۴۰ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند