Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی دریایی آمریکا دستور قرنطینه ۱۴ روزه تمامی کشتی‌هایی را که در بنادر اقیانوس آرام توقف داشته‌اند، صادر کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری اسپوتینک، نیروی دریای آمریکا به تمامی کشتی‌هایی که اخیرا در بنادر کشور‌هایی در مجاورت اقیانوس آرام توقف داشته اند، دستور داد ۱۴ روز را روی دریا در قرنطینه بمانند و موارد احتیاطی را در خصوص شیوع ویروس کرونا رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری سی ان ان با استناد به اظهارات فرمانده ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا گزارش داد این کشتی‌ها حداقل ۱۴ روز قبل از ورود به بندر دیگر باید در دریا بمانند، تا بتوان هرگونه علائم ویروس کرونا در میان خدمه آن رصد شود.

همچنین سخنگوی ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا به سی ان ان گفت به دلایل احتیاطی، ناوگان اقیانوس آرام در حال کاهش موارد اضافی برای جلوگیری از تماس ملوانان با ویروس کرونا و نیز بررسی ملوانانی است که به مناطق با ریسک بالا سفر کرده اند.

سخنگوی ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد تاکنون هیچیک از پرسنل نیروی دریای آمریکا علائمی از ابتلا به ویروس کرونا را از خود نشان نداده اند.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا ثبت ۵۹ مورد ابتلا به ویروس کرونا را در خاک این کشور را مورد تائید قرار داد که بیشتر آن‌ها کسانی هستند که از شهر ووهان چین و نیز کشتی کروز پرنسس دایموند به این کشور بازگشته اند.

روز گذشته مقامات وزارت بهداشت آمریکا از ابتلای ۶۰ نفر به ویروس کرونا در این کشور خبر دادند. خبرگزاری رویترز نیز به نقل از فرماندار کالیفرنیا گزارش داد که ۳۳ نفر در این ایالت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ویروس مرموز کرونا ۵۶ کشور و منطقه را در سراسر جهان درگیر کرده است. تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون ۸۳ هزار و ۳۸۹ مورد، مرگ و میر ناشی از آن ۲ هزار و ۸۵۹ مورد و تعداد بهبودیافتگان ۳۶ هزار و ۶۳۵ مورد بوده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر سال ۲۰۱۹ از شهر ووهان چین آغاز شد و هنوز درمان قطعی برای آن یافت نشده است. دلیل بالا بودن مرگ و میر ناشی از این ویروس تنفسی، سرایت گسترده آن است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقیانوس آرام ویروس آمریکا قرنطینه کرونا ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)