Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:03:16 GMT

قتل مادر زن در انابد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۵۹۱

قتل مادر زن در انابد

ایسنا/خراسان رضوی دادستان بردسکن گفت: فرد 24 ساله‎ای در شهر انابد با ضربات چاقو مادر زن خود را که همسرِ دایی‌اش نیز بود، به قتل رساند.

احمد فرزانه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 مبنی بر قتل یک زن میانسال در حیات منزل مسکونی‎اش بلافاصله ماموران انتظامی بخش انابد به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بردسکن به ریاست بازپرس این دادسرا و پزشکی قانونی در محل حضور یافته و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل و در بررسی‎های اولیه صحنه قتل که بامداد چهارشنبه و بین ساعت یک یا دو صبح به وقوع پیوسته بود با جسد بی‎جان زن 43 ساله‎ای که به طرز وحشتناکی با ضربات چاقو  از ناحیه گردن و صورت در داخل حیاط مسکونی‎اش به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

فرزانه بیان کرد: براساس تحقیقات اولیه اختلافات مرحومه با دامادش و درگیری‎های قبلی که بین آن‌ها بوده ظن را به این فرد 24 ساله بیشتر کرد که با دستور مقام قضایی کمتر از دو تا سه ساعت از وقوع قتل این فرد به همراه دو تن از دوستانش شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر  شدند.

وی با بیان اینکه متهم دوران نامزدی خود را سپری می‎کرد در بازجویی‎های فنی پلیس لب به اعتراف  گشود، براساس اعترافات این فرد پس از مراجعه به درب منزل پدر همسر خود با مقتول درگیری لفظی پیدا می‏‌کند و پس  از مدتی به همراه دوتن از دوستانش با انگیزه ترس و ارعاب مرحومه به منزل وی مراجعه و با کشاندن مقتول به داخل حیاط با ضربات چاقو به ناحیه صورت و گردن، مادر خانم خود را به قتل رسانده و از محل متواری می‌شود. 

دادستان بردسکن مطرح کرد: این جوان در پی اختلافات قبلی با همسر و مادر همسرش اواخر شب حادثه به درب منزل وی مراجعه و با توجه به عدم حضور همسر مقتوله در شب حادثه به همراه دو تن از دوستانش وی را به قتل می‌رساند، که در این رابطه 3 نفر دستگیر شدند و تحقیقات پیرامون این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حوادث قتل انابد بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد

 

گروه سوینا، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی «همسر» ساخته مهدی فخیم‌زاده را پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ در چارچوب برنامه فیلمخانه منتشر می‌کند.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از طریق سایت این گروه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده و متن روایت آن را محدثه واعظی‌پور نوشته است. این برنامه در استودیو شهر صدای پارسیان با صدابرداری رامتین ناهید ضبط شده و مرجان طبسی آن را میکس و تدوین کرده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به فایل صوتی فیلم‌های سینمایی توضیح‌دار دسترسی داشته باشند. 

این گروه پیشتر نسخه توضیح‌دار فیلم‌های سینمایی ایرانی «روز واقعه» با صدای افشین زی‌نوری، «دلشدگان» با صدای شبنم مقدمی، «مادر» با صدای احترام برومند، «بنفشه آفریقایی» با صدای علیرضا شجاع‌نوری، «باشو غریبه کوچک» با صدای پریناز ایزدیار، «خانه دوست کجاست» با صدای ستاره اسکندری، «یک بوس کوچولو» با صدای علیرضا آرا، «من، ترانه ۱۵ سال دارم» با صدای سارا بهرامی، «هامون» با صدای پرویز پرستویی، «روسری‌ آبی» با صدای رخشان بنی‌اعتماد، «مسافران» با صدای صابر ابر، «اجاره‌نشین‌ها» با صدای هوتن شکیبا، «درباره الی» با صدای فرشته صدرعرفایی، «به همین‌سادگی» با صدای مهراوه شریفی‌نیا، «بودن یا نبودن» با صدای بهناز جعفری، «گل‌های داوودی» با صدای ژرژ پطروسی، «مارمولک» با صدای بهرام افشاری، «لیلا» با صدای بی‌تا فرهی، «کلاه قرمزی و پسرخاله» با صدای نازنین بیاتی، «ناخدا خورشید» با صدای حسین پاکدل،  «جدایی نادر از سیمین» با صدای ریما رامین‌فر، «پرده آخر» با صدای مهتاب نصیرپور، «مهمان مامان» با صدای فریبا کامران، «بادکنک سفید» با صدای گلاره عباسی، «آدم برفی» با صدای پدرام شریفی، «مهاجر» با صدای ناصر ممدوح، «میم مثل مادر» با صدای علی شادمان، «چهارشنبه سوری» با صدای مهراوه شریفی‌نیا، «زیر پوست شهر» با صدای عاطفه رضوی و «شوکران» با صدای آزیتا حاجیان را در برنامه فیلمخانه منتشر کرده است.

سوینا را در نشانی‌های اینترنتی زیر پی‌گیری کنید:
www.sevinagroup.com
www.aparat.com/sevinagroup
www.instagram.com/sevinagroup
T.me/sevinagroup
T.me/radio_sevina
www.youtube.com/channel/UCs2-CtvQ8W3YZ2M7Xy8DQHQ
twitter.com/sevinagroup

دیگر خبرها

  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد