Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ دسته اول نیمه تمام ماند.

امیر خلفه اصل سرمربی استقلال خوزستان درباره نیمه کاره ماندن بازی گفت: بازی سختی بود و به بچه ها گوشزد کرده بودیم. سر غافلگیری گل خوردیم اما بچه ها اینقدر شخصیت بالایی دارند که توانستند جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اطمینان می گویم که پنالتی بود اما تشخیص مدیریت ملوان خروج از زمین بود.

خلیفه اصل درباره اینکه به نظرش با توجه به اتفاقات رخ داده، شرایط و نتیجه بازی به چه شکل خواهد بود گفت: ما تابع قانون هستیم اما به نظرم قانون می گوید که باید بازی سه بر صفر به نفع ما شود.

وی درباره اینکه طی حضورش در چهار دیدار اخیر روی نیمکت استقلال خوزستان به موفقیت دست یافته‌اند گفت: خیلی خوشحالم که دل مردم خوزستان و هواداران مان را شاد کنیم. من کاری نکردم و بچه ها همدل شدند و باید از آنها تشکر کنم. از آقایان آل نعمه و نصاری باید تشکر کنم. هنوز اتفاقی نیفتاده و باید بازی به بازی پیش برویم.

خلیفه اصل درباره شیوع بیماری کرونا نیز گفت: سلامت جامعه مهم است. به نظرم اگر امکان این باشد که این فشردگی کاهش یابد خوب است. ما امروز تماشاگران خود را به عنوان یار دوازدهم در اختیار نداشتیم. مردم خوزستان از این فوتبال لذت می برند و ما امروز تنها بودیم. خوشحالم که امروز برنده شدیم و امیدوارم دل مردم را شاد کرده باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال خوزستان لیگ دسته اول فوتبال استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان

لیگ برتر ایران (گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 745682

دیگر خبرها

  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم