Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@04:04:55 GMT

کشف ساعت‌های قاچاق در شاهرود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۶۳۷

کشف ساعت‌های قاچاق در شاهرود

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان از کشف ساعت‌های سوئیسی قاچاق در شهرستان شاهرود خبر داد.

حسن رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از کشف و توقیف ساعت‌های سوئیسی قاچاق در ایستگاه شهید نوری شهرستان شاهرود خبر داد.

وی گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود حین اجرای طرح کنترلی خود به یک دستگاه اتوبوس در محور مواصلاتی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی پس از بررسی و بازدید نهایی، ۸۰۰ عدد ساعت مچی قاچاق ساخت کشور سوئیس از جعبه محل اتوبوس کشف کردند.

رستمیان با بیان اینکه این محموله از خراسان رضوی به پایتخت کشور در حرکت بود، گفت: ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده برابر نظر کارشناسان ۶۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق استان سمنان شاهرود ساعت توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور و هیات همراه به استان سمنان از مردم دعئوت کرد در آیین‌های اسقبال از آیت الله رئیسی شرکت کنند.
مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح فردا در مسیر میدان امام به سمت مسجد امام سمنان و دیدار مردمی در شهرستان شاهرود ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • رئیسی: هرگونه تعرض به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده دارد
  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند