Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:12:48 GMT

عکسی از سیدجلال که به آن عادت نداریم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۶۵۹

سیدجلال حسینی روز گذشته در ترکیب تیم پرسپولیس حضور نداشت و از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان اول تیم پرسپولیس در بازی با شهرخودرو بازوبند کاپیتانی را به احمد نوراللهی داد تا ستاره شماره 8 سرخ ها، کاپیتان پرسپولیس باشد. این اتفاقی است که بعد از چند بازی حضور فیکس سیدجلال در دوران یحیی گل‌محمدی اتفاق افتاد اما در فصل جاری کم پیش نیامده که حسینی، بازی همبازیانش را از روی نیمکت تماشا کند؛ اتفاقی کم نظیر برای مدافع شماره چهار که بدون تردید یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باوجود این که حسینی در این فصل چند بار با مصدومیت مواجه شد اما با این وجود در بازی های حساس عملکرد خوبی را از خود نشان داد. در همین دربی اخیر، عملکرد او قابل قبول بود و در باقی مسابقات نیز کاپیتان اول سرخ ها نمایش درخشانی را ارائه کرد. نکته مهم درباره سیدجلال، شرایط روحی فوق العاده و ایجاد حس همدلی است که او به واسطه تجربه بالا در تیم ایجاد کرده و به عنوان کاپیتان نقش پررنگی را در موفقیت های تیم پرسپولیس ایفا کرده است.

اما حالا سوال مهم فارغ از عملکرد سیدجلال، تصمیم یحیی گل محمدی درباره در میان مدت است؛ این که آیا در شرایط فعلی که حسینی مصدومیت را پشت سر گذاشته، آیا او به ترکیب بازخواهد گشت یا نه؟ سرخپوشان پایتخت در سه بازی آینده مقابل پیکان، شاهین و ماشین سازی قرار خواهند گرفت و بدون تردید ثبت کلین شیت، تیم پرسپولیس را در موقعیت بهتر برای کسب پیروزی و نزدیک شدن به جام قهرمانی قرار خواهد داد و شاید تجربه سیدجلال هم برای کسب این موفقیت، مهم باشد.

 

 

 

 

پرسش بعدی به تصمیم کلی سرمربی پرسپولیس درخصوص آینده سیدجلال است. حسینی در این سال ها با مربیانی چون ژوزه، دایی، برانکو، کالدرون و همین یحیی گل محمدی کار کرده و شاگرد آن ها بوده و در موفقیت ها، نقش آفرینی کرده. اما حالا که 38 سالگی را پشت سر می‌گذارد، باید دید که آیا کادرفنی پرسپولیس به این جمع بندی می‌رسد که قرارداد او تمدید شود یا نه.

 

در این باره دو نکته مهم وجود دارد. نخست این که سیدجلال حسینی باوجود سن و سال بالا در زمره بهترین مدافعان لیگ است و پرسپولیس برای جانشینی او چه از نظر فنی و چه به عنوان یک کاپیتان، آلترناتیو ندارد. این البته یک طرف ماجراست و باید به سوی دیگر هم نگاه کرد. بدون شک، یحیی در صورتی سیدجلال را نگه خواهد داشت که او بتواند در ادامه فصل، فرم همیشگی را نشان بدهد.

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند.

* این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

* پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

* در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود.

* وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

* حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جام حذفی برگزار می‌شود.

کد خبر 6086975

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد