Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:02:12 GMT

ساعات کار ادارات استان تغییری نمی کند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۷۰۲

ساعات کار ادارات استان تغییری نمی کند

ایسنا/کرمان مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: هیچگونه تغییر ساعت کاری در ادارات استان صورت نگرفته است

"عباس تقی‌زاده" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تغییر ساعات کار ادارات استان کرمان گفت: ساعات کار ادارات استان کرمان فعلا همانند روال قبل خواهد بود و تغییر در ساعات کار ادارات استان کرمان صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی مدارس اظهار کرد: مدارس استان کرمان همانند سراسر کشور ۳ روز دیگر تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان کروناویروس تغییر ساعت ادارات ساعات کار ادارات استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود

استاندار کرمان با بیان اینکه شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود، گفت: درخواست داریم مردم به هشدارها توجه بیشتری داشته باشند. - اخبار استانها -

محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت بارندگی‌ها در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: بارندگی‌ها از صبح امروز در منطقه آغاز شده و میزان بارندگی و شدت آن در نقاط مختلف استان متفاوت است.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌های منوجان، قلعه گنج، رودبار و ارتفاعات جبال‌بارز بیشتر از سایر نقاط است، ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی شدت بارندگی در ساعات عصر بیشتر می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در شهرستان شرق استان هم بارندگی‌ها آغاز شده است، گفت: نکته‌ای که وجود دارد بارندگی‌هایی که در عنبرآباد و ارتفاعات جبال بارز انجام می‌شود روان‌آب آن همه به سمت رودبار و جازموریان می‌رود و در این مناطق ضرورت کمک‌رسانی بیشتری احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیش‌گیری از حوادث احتمالی تجهیزات و امکانات خوبی در این مناطق مستقر شده است، افزود: همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید و تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی سیل در استان اندیشیده شده است.

فداکار با اشاره به اینکه با توجه به نوع و شدت بارش‌ها، جاری شدن روان‌آب‌ها، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مناطق جنوبی استان محتمل است، بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم، کشاورزان و دامداران انجام شده و درخواست داریم همه به هشدارها توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های استان پای کار هستند تا در این شرایط جوی مردم کمترین آسیب را ببینند، گفت: از خود مردم هم درخواست داریم تا کسانی که در مناطق در معرض هستند، آمادگی داشته باشند و خودشان هم مراقبت کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • ساعت کاری از این تاریخ تغییر می‌کند
  • طرح توانیر برای مشترکان بدمصرف برق
  • چرا ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند؟
  • ساعات کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند + جزئیات
  • تغییری در روند سوخت رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • دلایل تعیین ١٥ خرداد به عنوان نقطه شروع تغییر ساعات کاری
  • جزئیات جدید از زمان آغاز ساعات کار ادارات
  • توضیح جدبد دولت درباره تغییر ساعت کاری ادارات/ اعلام جزییات
  • تداوم طلسم ۱۸ ساله افتتاح پروژه ورزشگاه شهدای مس شهر کرمان