Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@06:08:42 GMT

تعداد معاملات بورس از یک میلیارد سهم فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۷۰۴

تعداد معاملات بورس از یک میلیارد سهم فراتر رفت

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۲۴ روز معاملاتی تعداد ۱۰۲۹ میلیارد و ۴۲۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۴۱۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در ۹۹ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۵۴۰ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۶۷۳ میلیارد و ۵۳۲ میلیون سهم به ارزش ۲۱۳۰ هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال در ۴۶ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۷۲۷ نوبت در بازار اول؛ ۳۲۷ میلیارد و ۹۰ میلیون سهم به ارزش ۱۸۹۷ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال در ۵۱ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۳۵۴ نوبت در بازار دوم؛ ۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار برگه به ارزش ۸۵ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال در ۲۷ هزار و ۶۹۰ نوبت در بازار بدهی، ۲۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قرارداد به ارزش ۲,۰۵۹ میلیارد ریال در ۱۲۳ هزار و ۳۷۱ نوبت در بازار مشتقه و ۲۸ میلیارد و ۴۹۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۹۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در ۸۹۸ هزار و ۳۹۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸ هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون با ۳۴۵ هزار و ۷۳۵ واحد رشد، معادل ۱۹۳.۵۲ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۵۲۴ هزار و ۳۹۴ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۲۳۶ هزار و ۵ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۷۷۱ هزار و ۷۴۷ واحدی به ترتیب ۱۷۶.۳۰ و ۲۲۳.۵۹ درصد افزایش داشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بورس تهران شاخص کل بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۶۰.۵۵ واحدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۶۷.۳۴۸ میلیارد سهم بود که طی ۲۶,۲۲۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۴۵۴.۷۷۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۲۴۲,۰۴۰.۳۶۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 744674

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • لحظه به لحظه با بورس / ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل
  • ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز