Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بسته خبری امروز از افزایش شمار مبتلایان به کرونا ، پلمپ یک واحد باشگاه ورزشی و شرایط حاکم شده در آبادان را بخوانید.

به گزارش فارس از اهواز، در بسته خبری امروز از افزایش شمار مبتلایان به کرونا ، پلمب یک واحد باشگاه ورزشی و شرایط ویژه در آبادان را بخوانید.

آخرین آمار مبتلایان کرونا در خوزستان؛ ۱۱ مبتلا و ۲ فوتی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مثبت بودن تست کروناویروس سه نفر دیگر در خوزستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد ابول نژادیان افزود: تا شب گذشته تست کروناویروس سه بیمار دیگر در خوزستان مثبت اعلام شده است که دو نفر از این افراد از آبادان و یک نفر از دزفول است  که در مجموع  در مجموع تاکنون ۱۱ نفر در خوزستان به کروناویروس مبتلا شده‌اند که دو نفر از این بیماران فوت شده‌اند.

تایید ابتلای یک بیمار به کروناویروس در شوشتر

دکتر مجتبی کلانتر اظهار کرد: در حال حاضر  پنج بیمار مشکوک به کروناویروس در بخش آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر بستری هستند.

وی افزود: بر اساس آزمایش های انجام شده تاکنون نتیجه آزمایش یک مورد مثبت قطعی و نتیجه آزمایش سه نفر  منفی اعلام شده است. این سه نفر در حال ترخیص هستند و نتایج آزمایش یک مورد دیگر هم هنوز گزارش نشده است و خوشبختانه حال عمومی بیمار مبتلا به کروناویروس مساعد و رو به بهبودی است.

پلمب یک باشگاه ورزشی در اهواز به خاطر عدم رعایت ابلاغیه وزارت ورزش

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: یک باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن ابلاغیه وزارت ورزش در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا در اهواز پلمب شد.

ابراهیم نصیری با بیان اینکه پیش از این اعلام کرده بودیم به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا فعالیت تمامی باشگاه ها باید تعطیل شوند گفت: شب گذشته به همراه ماموران نیروی انتظامی و اماکن از ۲۰ باشگاه ورزشی در سطح شهر اهواز بازدید به عمل آمد که این باشگاه بدون توجه به ابلاغیه وزارت ورزش مبنی بر تعطیلی باشگاه ها، به فعالیت خود ادامه می داد که توسط ماموران نیروی انتظامی پلمب شد.

تست اولیه کرونا ویروس سه بیمار در آبادان مثبت اعلام شد

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تست اولیه کرونا ویروس سه بیمار دراین شهرستان مثبت اعلام شد و با ارسال آزمایشهای تکمیلی این افراد به اهواز ، منتظر نتیجه نهایی از مرکز استان هستیم.

شکراله سلمان زاده افزود: هم اکنون حدود ۲۰ نفر در این بیمارستان به عنوان مشکوک به کروناویروس بستری هستند ، همچنین تاکنون موردی از ابتلا به این ویروس در شهرهای خرمشهر و شادگان که از شهرهای زیر مجموعه خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان هستند گزارش نشده است.

نخستین مورد مثبت کرونا در گتوند

هومن کلانتری بیان کرد: از پنج مورد مشکوک بیماران از مناطق مختلف گتوند به کرونا ویروس، نتیجه آزمایش یک نفر مثبت و قطعی و چهار نفر دیگر منفی شد.

وی ادامه داد: این بیمار هم اکنون در بیمارستان بزرگ دزفول بستری  و حال عمومی وی مناسب است.

برای مقابله با کرونا راه‌های ورودی آبادان پایش می‌شوند

فرماندار ویژه آبادان گفت: مبادی ورودی به شهرستان آبادان از اهواز و ماهشهر و مسیرهای هوایی و دریایی کنترل بهداشتی می‌شوند.

 سیدزین‌العابدین موسوی افزود:خودروهای ویژه‌ای در مبادی ورودی شهرستان مستقر شده و در صورت مشاهده موارد مشکوک افراد به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل می‌شوند، همچنین نیروها و تجهیزات لازم در مبادی ورودی مستقر شده و تمام مسیرهای ورودی هوایی، دریایی و زمینی از امروز مورد پایش قرار می‌گیرند.

ضـدعفونی کردن اماکن عمومی شهـری در آبـادان

فرهاد میاحی افزود: از زمان اعلام وجود ویروس کرونا در کشور و پس از تشکیل فوری کمیته پیشگیری شهرستان، شهرداری آبادان همه ظرفیت های موجود خود را برای ارائه اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر به کار گرفت.

 سرپرست شهرداری آبادان تصریح کرد: مجموعه های بازی کودکان در پارک های سطح شهر، ایستگاه های اتوبوس ، اتوبوس های خط واحد، نیمکت ها و مبلمان شهری و فضای اداری شهرداری و سازمان های تابعه نیز از روز دوشنبه هفته جاری ضدعفونی شده اند و این اقدامات در طول ایام هفته به صورت مرتب ادامه خواهد یافت.

تست کرونا ۱۰ بیمار بستری در آبادان منفی شد

دکتر آرش یلالی گفت: تاکنون ۵۰ نفر با علایم کرونا ویروس در بیماستان طالقانی آبادان بستری شدند که جواب ۱۰ نفر از آنها منفی و جواب سه نفر مثبت اعلام شده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود :۱۵ نفر از بیماران نیز به دلیل بهبودی از بیمارستان مرخص شدند و حال عمومی آنها مطلوب است.

اماکن ورزشی دزفول در صورت فعالیت پلمب می‌شوند

ناصر نظری افزود: طبق تصمیمات و مصوبات کشوری، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اماکن ورزشی شهرستان دزفول تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: طبق این مصوبه، زمین‌های چمن فوتبال، سالن های ورزشی، استخرها، باشگاه های ورزشی و بدنسازی بانوان و آقایان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و با توجه به تأکید دادستان دزفول، هر باشگاهی که فعال باشد پلمب خواهد شد.

انجام آزمایشات و درمان کرونا ویروس کاملا رایگان است

معاون درمان علوم پزشکی آبادان گفت: اخذ هزینه از بیماران مشکوک به کرونا صحت ندارد و تمام آزمایشات و مراحل درمان در همه جای کشور رایگان انجام می‌شود.

آرش یلالی افزود: با توجه به شیوع بیماری حاد تنفسی ناشی از ویروس کرونا در کشور از مردم می خواهیم ضمن حفظ خونسردی از حضور در تمامی تجمعات، مراسم و هرگونه برنامه‌ای که با حضور افراد مختلف شکل می‌گیرد پرهیز کنند، همچنین مردم به شایعات منتشر شده در مورد اخذ هزینه از بیماران مشکوک به کرونا صحت ندارد و آزمایش اولیه و همچنین درمان آن در تمام شهرهای کشور رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی اهواز وزارت ورزش نیروی انتظامی کرونا خوزستان آبادان پلمپ باشگاه علوم پزشکی آبادان مشکوک به کرونا مثبت اعلام شد باشگاه ورزشی ویروس کرونا کرونا ویروس ویروس سه سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود