Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خانه مقابل پیکان به تساوی رضایت داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست‌و یکم فوتبال ایران، دیدار دو تیم پیکان تهران و نفت مسجدسلیمان که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شد، در پایان با تساوی دو تیم به پایان رسید. گل شاگردان ویسی در دقیقه ۴۶ روی اشتباه مدافع نفت مسجدسلیمان توسط شهریار مغانلو به ثمر رسید و در دقایق پایانی این بازی عماد میرجوان توانست با ضربه سر خود بازی را به تساوی بکشاند تا نفتی‌ها از شکست فرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در نیمه اول متعادل دنبال شد و هر دو تیم روی دروازه‌های یکدیگر موقعیت‌هایی ایجاد کردند که بی حاصل بود و نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم شهریار مغانلو روی اشتباه مدافع نفت مسجدسلیمان توانست گل تیمش را به ثمر برساند و شاگردان ویسی را پیش بی‌اندازد اما در ادامه و در دقیقه ۸۸ عماد میرجوان توانست بازی را به تساوی بکشاند تا نفتی‌ها در خانه به تساوی رضایت دهند.

پیکان با این تساوی با ۱۵ امتیاز در رده آخر جدول لیگ برتر و نفت مسجدسلیمان با ۲۸ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال پیکان تهران استانی ورزشی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، هوادار و پیکان در ورزشگاه دستگردی رو به روی هم قرار گرفتند که این بازی جذاب با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هواداری‌ها اگرچه در پایان بازی یک امتیاز به دست آوردند اما حسرت نگرفتن سه امتیاز کامل بازی را می‌خورند چراکه با دو گل از حریف پیش بودند‌.

شاگردان شجاعی ابتدا با گل‌های سفیدچغایی و شاکری پیش افتادند اما در نیمه اول اختلاف توسط محمدحسین اسلامی به حداقل رسید و در واپسین دقایق بازی ابوالفضل زمانی کار را مساوی کرد.

هوادار با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و همچنان هم‌اتیاز با پیکان به کار خود در جدول حساس لیگ ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر