Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های فوتبال سایپا تهران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر امروز (جمعه) از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند.

اخبار ورزشی - ترکیب سایپا: حسین اکبرمنادی، سعید محمدفر، روزبه شاه علی دوست، سعید غلامعلی بیگی، امیرحسین حسین زاده، آرمین سهرابیان، حسین کامیاب، محمدرضا سلیمانی، سید ابوالفضل جلالی، خالد شفیعی، فرشاد هاشمی

ترکیب صنعت نفت آبادان : ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، سیدمحمد قریشی، عبدالله ناصری، حسین ساکی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، مصطفی احمدی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، عیسی آل کثیر

دقایق حساس بازی:

پیش از شروع بازی بازیکنان ۲ تیم مانند تمام دیدار‌های اخیر لیگ برتر با مشت زدن به دست‌ها به هم احترام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم صادقی و بهنام سراج قبل از شروع این دیدار خوش و بش گرمی انجام دادند.

دقیقه ۷: ارسال توپ از سمت راست زمین سایپا از سوی سعید محمدی فر با ضربه بی دقت حسین کامیاب از بالای دروازه صنعت نفت بیرون کرد.

دقیقه ۲۳: اعلام خطای آرمین سهرابیان و اعتراض او سبب شد رضا عادل به دفاع وسط سایپا کارت زرد نشان بدهد. در ادامه واکنش منفی ابراهیم صادقی به این تصمیم داور، منجر به کارت زرد گرفتن سرمربی سایپا شد.

دقیقه ۲۴: ضربه ایستگاهی سهرابیان با اختلاف از کنار دروازه صنعت نفت راهی اوت شد.

دقیقه ۲۵: برخلاف نظر بازیکنان سایپا مبنی بر خطای هند پنالتی روی دروازه صنعت نفت، داور اعتقادی به این موضوع نداشت.

دقیقه ۳۰: این بار خطای مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه سایپا رخ داد، اما رضا عادل چای اعلام پنالتی دستش را به نشانه کرنر رفتن توپ تکان داد.

دقیقه ۳۰: پس از اینکه داور برای صنعت پنالتی نگرفت، مسلم مجدمی بازیکن نیمکت نشین این تیم به داور معترض شد تا رضا عادل با حضور در کنار زمین به او کارت زرد بدهد.

دقیقه ۳۲: عیسی آل کثیر با حرکتی تماشایی پاس زمینی و در عرضی را مقابل دروازه سایپا برای میلاد جهانی ارسال کرد تا او با ضربه‌ای دقیق گل اول آبادانی‌ها را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۷: عبدالله ناصری به دلیل درگیری لفظی با فرشاد هاشمی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۸: ارسال بازیکن سایپا از سمت راست زمین با ضربه سر خطرناک محمدرضا سلیمانی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۴۵: حسین کامیاب درون محوطه جریمه صنعت به توپ رسید. ضربه اول او به مدافعان حریف برخورد کرد و دومین شوت او را ناصر سالاری به کرنر فرستاد.

پس از گذشت ۲ دقیقه وقت اضافی نیمه اول با برتری یک بر صفر صنعت نفت به اتمام رسید.

بازیکنان صنعت نفت در نیمه دوم با دقایقی تاخیر به زمین آمدند.

در ابتدای نیمه دوم سعید محمدی فر و سعید غلامعلی بیگی از ترکیب سایپا خارج شدند و جای خود را به ترتیب به مهیار جباری و آرمان رمضانی به زمین آمدند.

دقیقه ۴۹: حرکت خوب امیر حسین حسین زاده با پاس در عرض او به به روزبه شاه علی دوست رسید، اما ضربه بی دقت کاپیتان سایپا با اختلاف از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: با حرکت خوب حسین زاده و پاس با سر رمضانی توپ به روزبه شاه علی دوست رسید و او پس از دریبل یک مدافع صنعت با خطای محمد قریشی سرنگون شد.

دقیقه ۵۸: محمدرضا سلیمانی توپ را در جهت حرکت ناصر سالاری به گل اول سایپا تبدیل کرد. معین عباسیان در همین لحظه جای حسین کامیاب به بازی آمد.

دقیقه ۶۰: طالب ریکانی با شوتی استثنایی از پشت محوطه جریمه سایپا که با برخورد به زیر طاق دروازه منادی همراه شد گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پس از این گل ابراهیم صادقی از شدت عصبانیت با دست به صورت خود کوبید.

دقیقه ۶۲: پرتاب اوت بلند از سوی خالد شفیعی با ضربه سر فرشاد هاشمی در اختیار سالاری قرار گرفت.

دقیقه ۶۳: یک و دوی زیبا رمضانی با سلیمانی سبب شد سلیمانی در موقعیتی عالی قرار بگیرد، اما ضربه پای چپ او به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۶۶: ارسال ضربه ایستگاهی عباسیان با ضربه پشت سر رمضانی بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: میلاد جهانی که عملکرد خوبی در ترکیب صنعت نفت داشت با ناراحتی ناشی از تعویض جای خود را به مهدی مومنی داد و مستقیم به رختکن رفت.

دقیقه ۶۹: شوت روی پا و محکم آرمان رمضانی از پشت محوطه جریمه صنعت نفت را سالاری دفع کرد.

دقیقه ۶۹: خودخواهی حسین زاده درون محوطه جریمه صنعت نفت با اعتراض صادقی و شاگردانش به حرکت وینگر جوان سایپا همراه شد.

دقیقه ۷۱: درگیری لفظی آل کثیر با شاه علی دوست نزدیک بود کار را به درگیری فیزیکی بکشاند که عادل آنها را از هم جدا کرد.

دقیقه ۷۳: ضربه برگردان سلیمانی با اختلاف کمی از بالای دروازه صنعت نفت بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: بهنام سراج دومین بازیکن گلزن خود را هم بیرون کشید تا بختیار رحمانی جانشین طالب ریکانی شود.

دقیقه ۷۷: ارسال زیبای معین عباسیان روی سر دروازه رمضانی با حرکت مشکوک مدافع نفت روی این بازیکن همراه شد که برخلاف بازیکنان و کادرفنی سایپا هیچ رضا عادل اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه ۸۰: عیسی آل کثیر به دلیل شبیه سازی درون محوطه جریمه سایپا از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۳: این بار حسین ساکی با کارت زرد رضا عادل جریمه شد.

دقیقه ۸۴: رضا جبیره جانشین آل کثیر در ترکیب صنعت نفت شد.

پس از بیرون رفتن توپ در دقیقه ۹۳ خالد شفیعی با توپ جمع کن دچار درگیری لفظی شد.

در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک صنعت نفت پایان یافت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رقابت های لیگ برتر صنعت نفت آبادان ابراهیم صادقی سایپا سایپا صنعت نفت آبادان فوتبال لیگ برتر درون محوطه جریمه دروازه صنعت نفت شاه علی دوست حسین زاده بیرون رفت کارت زرد رضا عادل آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن در بازی هفته سی‌ام لیگ فرانسه از لیون میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-1 برنده شد.

ویدئو: 330683

پی‌اس‌جی که در دو بازی از سه گذشته خانگی مقابل لیون شکست خورده بود و در این بازی با روحیه بالا ظاهر شد تا حریفش را شکست دهد.

حملات میزبان موجب شد تا دروازه لیون خیلی زود باز شود. پس از پاس بردلی بارکولا به محوطه جریمه، ویتینیا سعی کرد توپ را به سمت دروازه ارسال کند که پس از برخورد با نمانیا ماتیچ وارد دروازه شد و در دقیقه 3 پاری سن ژرمن جلو افتاد.

این گل برنامه‌های لیون را بهم ریخت و تیم میهمان خیلی زودتر گل دوم را دریافت کرد. در دقیقه 6 ارسال کرنر توسط بارکولا با ضربه سر لوکاس برالدو همراه شد و دور از دستان دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

بازی بعد از دو گل زودهنگام پاری سن ژرمن با افت قابل توجهی همراه شد و دو تیم بازی را خیلی متعادل دنبال می‌کردند تا اینکه یک تکل دروازه لیون را نجات داد. تکل به موقع اوبِرین مانع از رسیدن شوت پرقدرت رندال کولو موآنی به سمت دروازه شد.

لیون از شوک دو گل زودهنگام خارج نشده بود و بیشتر در تلاش بود گل‌های دیگری دریافت نکند که همین موضوع پی‌اس‌جی را بیشتر به سمت دروازه نزدیک می‌کرد.

در دقیقه 33 روی سانتر دقیق اشرف حکیمی به فضای بین مدافعان لیون، گونچالو راموس موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند و سومین گلزن این بازی باشد.

در دقیقه 34 یکبار دیگر میزبان فرصت گلزنی داشت اما ضربه خطرناک بارکولا روی ارسال اشرف حکیمی به تیرک برخورد کرد و دور شد. برخلاف جریان بازی این لیون بود که به گل رسید!

ارنست نوآما بعد از پاس میتلند نیلز به سمت محوطه جریمه پی‌اس‌جی حرکت کرد و درحالیکه مدافعان برای مهار او تلاش نمی‌کردند او موفق شد با ضربه پای چپ توپ را دور از دستان جانلوئیجی دوناروما به گل تبدیل کند.

نیمه اول تماشایی دنبال می‌شد و لیون به دنبال کاهش تفاضل بود و در دقیقه 39 ضربه خطرناک نوآما این بار به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد. این حملات موجب نشد که پی‌اس‌جی دلسرد شده و دست از حمله بکشد.

روی صدحمله سریع ویتینیا توپ را را به وارن زئیر-امری پاس داد و او در فضای خالی به مارکو آسنسیو پاس داد که او هم ترجیح داد توپ را در نزدیکی دروازه خالی دور از دستان دروازه‌بان به سمت راموس بفرستد تا او را ضربه پای راست دبل کند.

پاری سن ژرمن با این نتیجه پرگل نیمه اول را به پایان رساند و با روحیه بالا به رختکن رفت.

لیون نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و اتفاقات نیمه اول را فراموش کرده بود تا با فشار بیشتری به سمت دروازه پی‌اس‌جی برای تغییر نتیجه تلاش کند. در دقیقه 55 ضربه خطرناک به سمت دروازه را دوناروما با یک واکنش دیدنی مهار کرد.

مکسنس کاکورت در دقیقه 63 یک فرصت خطرناک دیگر را روی دروازه میزبان ایجاد کرد و دوناروما بار دیگر دروازه‌اش را نجات داد.

لوئیس انریکه که را تفاضل شکل گرفته کسب سه امتیاز را ممکن می‌دید با نزدیک شدن به اواسط نیمه دوم چند تعویض دفاعی انجام داد تا هم به بازیکنان اصلی استراحت دهد و هم برتری تیمش را حفظ کند.

با این تغییرات لیونل نتوانست موقعیت اثرگذار دیگر را خلق کند و پی‌اس‌جی هم بازی را بیشتر در میانه میدان دنبال می‌کرد تا از فشار به سمت دروازه اش جلوگیری کرده و هم بازی را اینطور مدیریت کند.

لیون تا پایان اثر خاصی روی نتیجه بازی نداشت تا شکست را پذیرفته و پاری سن ژرمن 66 امتیازی شد. صدرنشین اکنون با 11 امتیاز اختلاف نسبت به موناکو رده دومی فاصله کمتری با قهرمانی در لیگ فرانسه دارد.

دیگر خبرها

  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند
  • عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین/ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران