Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب مرادی قهرمان مسابقات وزنه برداری غرب آسیا شد.

طرفداری- رقابت‌های وزنه برداری غرب آسیا و یکی از مراحل گزینشی المپیک 2020 توکیو در امارات از  چهارشنبه 7 اسفند ماه برگزار شده است و سهراب مرادی تنها نماینده ایران در این مسابقات امروز بر روی تخته رفت. 

به گزارش تسنیم؛ سهراب مرادی در حرکات یک ضرب موفق به مهار وزنه‌های 157 و 163 کیلوگرمی شد ولی در مهار وزنه 166 کیلوگرمی موفق نبود، با این حال توانست مدال طلای حرکت یک ضرب را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب مرادی در دسته 96 کیلوگرم و در حرکت دو ضرب موفق شد وزنه‌های 190، 200 و 207 کیلوگرمی را مهار کند و مدال طلای دوضرب و مدال طلای مجموع را با 370 کیلوگرم از آن خود کند. علی یوسف العطمان از عربستان با 302 کیلو دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد و شرف الدین امریدینوف از ازبکستان با 290 کیلوگرم در جای سوم ایستاد و برنزی شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سهراب مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرواز عجیب خرچنگ برای شنا در اقیانوس (فیلم) خانه جدید خرچنگ درختی بعد از یک قرن شناسایی شد (فیلم) شنا کردن عجیب و بامزه خرچنگ در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • حراج ۲۵۲ کیلو طلا به قیمت ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا در هجدهمین حراج معامله شد
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)