Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که همه ساله برای بانشاط‌تر شدن شهر، ارتقاء روحیه شهروندان و مهیا کردن فضا‌های بصری برای ورود به نوروز و بهار در نظر گرفته می‌شود رسیدگی ویژه به فضای سبز بلوار‌ها، میادین و ایجاد جلوه زیبا با گلکاری‌های رنگی و فصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به سرعت گرفتن اقدامات حوزه‌های مختلف مدیریت شهری کار احیاء فضای سبز مجدد، گلکاری‌های متنوع با طراح‌های ابتکاری و بکارگیری وسایل طبیعی از جمله تخته سنگ‌های زینتی، سنگ‌های رنگی، گیاهان فصلی نیز در دستور کاری حوزه فضای سبز قرار گرفته است و در چند نقطه از سطح منطقه از جمله در میدان فرودگاه و آیلند میانی مسیر فرودگاه و. در حال انجام و تکمیل است.

مرادحسینی بیان داشت: باغچه‌های صخره‌ای بصورت ایجاد پستی و بلندی و ناهمواری طراحی شده اند و امکان دید بهتر رانندگان و رهگذران را فراهم می‌کند و تصویر دلنشین بهاری را در ذهن شهروندان و مسافران بجا میگذارد.

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز تصریح کرد: در همین راستا، احداث فرش گل در مسیر ورودی بلوار شهید سلیمانی در لوپ عابدی و گلکاری تمامی میادین نیز تا پایان سال دردستور کاری فضای سبز این منطقه قرار گرفته است.

این مقام مسئول گفت: نوروز امسال میادین، مسیر‌ها و بلواری اصلی سطح منطقه با در نظر گرفتن المان‌های نوروزی متنوع و جدید نیز چهره متفاوت و زیباتری رو به خود خواهد گرفت و محل ثبت خاطرات زیبای نوروز۹۹خواهد بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری فضای سبز نوروز 99 فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: پارک بانوان ولیعصر(ع) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد.

علی اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولیعصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پارک بانوان ولیعصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت عدد پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی اضافه کرد: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولیعصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آن‌ها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

کد خبر 747083

دیگر خبرها

  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • کاشت ۴ هزار گل در هفشجان به مناسبت هفته زمین پاک