Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه دو تیم پارس جنوبی و تراکتور با تاخیر آغاز شد و حواشی جالبی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، دو تیم پارس جنوبی و تراکتور از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار هم اکنون در جریان است.

* این مسابقه به دلیل تعویض پیراهن تیم پارس جنوبی جم با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد. داور بازی به لباس زیر مسعود پورمحمد واکنش نشان داد و خواهان تغییر آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* برخی عوامل تراکتور در جایگاه خبرنگاران نشسته اند و این مسابقه را تماشا می کنند. آنها در اعتراض به گرد و خاک موجود روی صندلی ها در اقدامی جالب با جوراب صندلی‌ها را تمیز کردند! 

* ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در اوایل نیمه اول بر سر رضا اسدی بازیکن تیمش فریاد کشید.

* ساعت اسکوربرد ورزشگاه تختی جم خراب و خاموش است.

* ساکت الهامی سرمربی تراکتور بارها به شدت به عملکرد داوری اعتراض کرد. سرانجام داور مسابقه به وی تذکر جدی داد.

* هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی در نیمه اول بارها از بازیکنانش خواست در زدن ضربات نهایی دقت کنند.

* در اواسط نیمه اول، برق ورزشگاه قطع و به همین خاطر پخش تلویزیونی مسابقه نیز متوقف شد. در این دقایق، تیم پارس جنوبی صاحب یک ضربه پنالتی شد و با ضربه نیما انتظاری به گل رسید.

* در دقیقه 39، داور به علت عدم روشنایی کافی، بازی را متوقف کرد. با اعلام ناظر، بازیکنان تا زمان وصل شدن برق و بازگشت روشنایی، باید درون زمین حضور داشته باشند.

*انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی تراکتور تاخیر مسابقه تیم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تایلند و کره جنوبی در چهارمین بازی از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قطر به مصاف یکدیگر رفتند و کره جنوبی در این دیدار توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شود.
یکی از نکات این دیدار اقدام قابل توجه ایشی سرمربی تیم ملی تایلند بود؛ این مرد ژاپنی تنها به زبان ژاپنی تسلط دارد و در طی ۳ سال اخیر، هنوز برای آموزش زبان تایلندی یا انگلیسی اقدام نکرده است، او برای حمایت از تیم ملی تایلند سرود ملی این کشور را روی دفترش نوشته و از روی آن می‌خواند!
تیم ملی تایلند اکنون با ۴ امتیاز پشت سر تیم ملی چین قرار گرفته و برای صعود به دور بعد باید تمام تلاش خود را در ماه خرداد برای انجام دو دیدار مقابل چین و سنگاپور به کار بگیرد.

دیگر خبرها

  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان تهدید به بازی نکردن مقابل تراکتور کرد
  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!