Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@08:48:30 GMT

باند سارقان مسلح موتورسیکلت در گتوند متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۸۷۷

باند سارقان مسلح موتورسیکلت در گتوند متلاشی شد

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت: اعضای باند سه نفره سارقان مسلح که اقدام به سرقت موتورسیکلت دراین شهرستان می کردند، با اقدام پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ فتح الله پارسایی بیان کرد:پس از وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و تیراندازی و مصدوم شدن ۲ شهروند افغان ساکن مهمانشهر شهید محسن بنی نجار این موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ماموران پلیس آگاهی پس از رصد اطلاعاتی و تلاش برای دستگیری سارقان، سه سارق شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت: تاکنون ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از این سارقان کشف و ضبط شد.

سرهنگ پارسایی ادامه داد: روند بازجویی و دیگر تحقیقات از این باند در دست بررسی است.

وی در پایان گفت: پلیس در برخورد با سارقان و متخلفان از هیچ تلاشی فروگذار نیست و برای امنیت و آسایش مردم با جدیت کار خود را انجام می دهد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان موتورسیکلت دستگیر سارقان مسلح سرقت موتورسیکلت کرونا عکس فیلم بیمارستان دختر درگذشت تلگرام کرونا ویروس خانه ویلایی رحم نکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق خودرو و موتور سیکلت به همراه کشف ۲ دستگاه موتور و یک دستگاه خودرو خبرداد و گفت: متهمان جوان و سابقه‌دار به بیش از ۱۰ فقره سرقت معترف شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی از دستگیری سارقان جوان خودرو و موتورسیکلت خبر داد و اظهارداشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت خودرو و ارجاع پرونده‌‌‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی از انجام تحقیقات میدانی و احراز هویت متهمان این پرونده‌ها خبر داد و بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در 26 فروردین ماه امسال با تعقیب و مراقبت چند ساعته، هر 2 سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 2 دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو مسروقه کشف که به همراه سارقان به مقر پلیس منتقل شدند.

دستگیری 5هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش 353 درصدی حریق

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بیش از 10 فقره سرقت خودرو و موتور سیکلت اعتراف کردند گفت: سارقان 28 الی 33 ساله دارای سوابق متعدد کیفری هستند که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه استفاده از وسایل حفاظتی بازدارنده در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است، از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان