Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید درپی درگذشت حجت الاسلام خسروشاهی به این شرح است:خبر ارتحال عالم عالیقدر جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید هادی خسروشاهی رحمت الله علیه را دریافت نموده و موجب تاثر وتاسف گردید.

بیشتر بخوانید؛حجت الاسلام سید هادی خسروشاهی درگذشت

این روحانی پرتلاش عمر با برکت خود را عمدتاً به جهاد قلمی پرداخت و آثار ارزشمندی از خود بجای نهادند؛ ایشان در نویسندگی و تصحیح کتب بزرگان زحمات فراوان کشید و در احیای آثار علما بسیار پر تلاش بود که احیای آثار استاد بزرگوار ما مرحوم آیت الله علامه طباطبایی رضوان الله علیه از نمونه کارهای آن مرحوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباطات بین‌المللی و ترویج فرهنگ اهلبیت علیم السلام عرصه دیگری از خدمات مرحوم آسید هادی خسروشاهی به شمار می‌رفت.

درگذشت این عالم پرتلاش را به جامعه علمی خصوصاً حوزه علمیه، همکاران و ارادتمندان و بیت مکرمشان تسلیت عرض می‌نمایم، و رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاء الله را از خداوند متعال برای آن فقید سعید مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی ویروس کرونا مراجع تقلید حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

اولین مصاحبه با همسر سیدمصطفی خمینی را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همسر مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات