Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:03:15 GMT

مدارس استان یزد تا روز دوشنبه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۵۹۵۱

مدارس استان یزد تا روز دوشنبه تعطیل است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، بر اساس اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد استانی مبارزه با کرونا، تمام مدارس استان یزد در همه مقاطع تحصیلی و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی زیر پوشش آموزش و پرورش تا روز دوشنبه ۱۲ اسفند تعطیل هستند.

بر اساس مصوبات قبلی این ستاد، همچنین کلاس‌های آموزشی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هم تا ۱۶ اسفند ۹۸ تعطیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا استان یزد در اطلاعیه های دیگر خود نیز فعالیت تمامی باشگاه‌های ورزشی و استخر‌ها، برپایی نمایشگاه‌های بهاره عرضه کالا، شب بازار‌ها و روزبازار‌ها در همه شهرستان‌ها و نیز برگزاری مراسم عروسی، جشن تولد و موارد مشابه در تالار‌ها و باغ تالار‌ها از تاریخ ۸ اسفندماه به مدت ١٠ روز ممنوع اعلام کرد.

به دنبال شیوع کرونا ویروس در کشور، چهار نمونه از بیماران مشکوک به آلودگی به این ویروس از استان یزد مورد ارزیابی قرار گرفت،  که در این میان تنها یک نمونه مثبت شناخته شد که این فرد به دلیل داشتن بیماری زمینه ای و کهولت سن جان باخت.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی کرونا ویروس استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد