Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری دربی ایتالیا به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

طرفداری- شیوع ویروس کرونا در شمال ایتالیا، زندگی مردم و کلیه فعالیت ها در این منطقه را مختل کرده است. 5 بازی هفته بیست و ششم سری آ از جمله دربی حساس ایتالیا بین یوونتوس و اینتر در تورین که تاثیر زیادی در تعیین فاتح اسکودتو خواهد داشت، قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از fcinter1908؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا، کنفرانس مطبوعاتی آنتونیو کونته پیش از دیدار با یوونتوس لغو شد و از او فقط مصاحبه کوتاهی با شبکه اختصاصی اینتر منتشر خواهد شد. ممکن است در تصمیمی مشابه، کنفرانس مطبوعاتی مائوریتزیو ساری نیز لغو شود. یوونتوس یکشنبه پشت درهای بسته میزبان اینتر است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد