Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر کمیسیون بانک های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراجعه کنندگان به شعب بانکی تمام کارهای خود را از جمله انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و حتی پرداخت اقساط وام را می توانند از طریق سامانه غیرحضوری و از طریق موبایل ها انجام دهند.

“منصور دانش آموز” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود:  راه های مبارزه و پیشگیری با کرونا را به کلیه بانک های استان به صورت یک بخش نامه و دستورالعمل فرستادیم و هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در رابطه با تهیه وسایل بهداشتی مثل الکل، ماسک و دستکش انجام دادیم که مقداری توسط داروخانههای طرف قرارداد برای بانک ملی دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فردا دهم اسفند ماه پیگیری بعدی برای کل بانک ها صورت می گیرد که هر بانک به چه شکل اقدام به دریافت وسایل بهداشتی کند، بانک ها به مدت یک هفته تعطیل باشند و همچنین پیگیری برای اینکه ساعت کاری بانک ها کمتر شود و ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه برای مراجعه کنندگان و برای کارکنان هم ۳۰ دقیقه قبل و یک ساعت هم بعد از مراجعه کنندگان یعنی از ساعت ۸ تا  ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر پیدا کند.

دبیر کمیسیون بانک های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با معاون استاندار صحبت کردم که اگر امکان دارد اطلاع رسانی شود که با وجود پرداخت سهام عدالت و این حجم از مراجعه مردم به بانک و همچنین بیماری کرونا ویروس، مردم فعلا عجله ای برای دریافت کارت یا دریافت پول از بانک نکنند.

دانش آموز خاطرنشان کرد: مراجعه کنندگان به شعب بانکی تمام کارهای خود را از جمله انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و حتی پرداخت اقساط وام را می توانند از طریق سامانه غیرحضوری و از طریق موبایل ها انجام دهند، مردم فقط این روزها برای افتتاح حساب و یا پرداخت و دریافت تسهیلات نیاز است که حضور پیدا کنند که در اسفند ماه بانک ها پرداخت تسهیلات ندارند و این روزها که ما به دنبال مبارزه با این ویروس هستیم مردم باید همکاری کنند و کارهای بانکی خود مثل افتتاح حساب را به روزهای دیگر بیندازند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشترین جایی که امکان ورود ویروس کرونا وجود دارد شعب بانک ها است و بیشترین مراجعه کننده در شعب بانکی هستند و حتی تنها جایی که امکان دارد مراجعه کننده خارج از استان داشته باشد بانک ها هستند مردم همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد بانک کروناویروس مراجعه کنندگان ۳۰ دقیقه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی، روز چهارشنبه( پنجم اردیبهشت ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد و کاری کنیم تا بانک توسعه اسلامی بتواند دوباره برای ۱۱ پروژه عمرانی که دراستان مختلف کشور فعال است، تامین مالی کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: ما بدهی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟