Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، علی ربیعی - سخنگوی دولت - امروز در رشته توئیتی نوشت: در خصوص وضعیت مدارس کشور تامین هر چه سریعتر اقلام بهداشتی، وضعیت ساعات کاری از جمله افراد با بیماری‌های پرخطر، اعمال محدودیت در ورودی‌ها و خروجی‌های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمدهای غیر ضروری و ضد عفونی گسترده این استان‌ها و اماکن خاص، تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه عبدالهاشم حسن‌نیا - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور - اعلام کرد که این سازمان آمادگی کامل برای اجرای مصوبات دولت در راستای اعمال محدودیت در ورودی‌ها و خروجی‌های استان‌های درگیر کرونا را دارد و در کنار پلیس راهور که مسئولیت محدودیت ترافیکی را بر عهده دارد، وظایف خود را در این زمینه انجام خواهد داد.

وی افزود: پس از ابلاغ مصوبات و تصمیمات دولت، جزئیات اقدامات سازمان راهداری در این زمینه را اعلام می‌کنیم.

حسن‌نیا خاطرنشان کرد: به عنوان مثال اگر تصمیم بر این باشد که مردم از یک شهر عبور نکنند، سازمان راهداری موظف است که راه‌های آلترناتیو و جایگزین را به مردم معرفی کند و این کار را انجام می‌دهیم و دیگر وظایفی را که بر عهده سازمان راهداری قرار دهند؛ در راستای کاهش روند شیوع و انتقال ویروس کرونا در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور راهداری و حمل و نقل جاده سخنگوی دولت علی ربیعی کرونا سازمان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال