Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: جا دارد از بچه ها بابت زحمت شان تشکر کنم. از هواداران هم قدردانی می‌کنم که طی چند هفته اخیر تحمل کردند. بعد از رفتن آقای اسکوچیچ صدمات بدی دیدیم و در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم. در دو بازی که آقای سراج بودند موقعیت های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط الان بهتر شده است. ما در آن مقطع علیرغم سختی هایی که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم. برای اسکوچیچ هم آرزوی موفقیت می کنیم و الان باید از کادر جدید حمایت کنیم و امیدوار به کسب نتیجه باشیم.

بختیار رحمانی که با جدایی اسکوچیچ هم همچنان روی نیمکت حضور دارد، در واکنش به این موضوع گفت: من تمام تلاشم را می کنم. در زمان اسکوچیچ یک مشکلاتی بود که بهتر است صحبت نکنم. مطمئنا من از ایشان (اسکوچیچ) حرفه‌ای تر بودم. خیلی از بازی ها حقم نبود اما بیرون می نشستم. الان هم تصمیم آقای سراج است. بهرحال تیم فقط 11 نفر نیست و خیلی های دیگر تلاش می کنند و ما هم تلاش می کنم تا بتوانم به ترکیب برسم.

وی درباره مقایسه اسکوچیچ و کی روش گفت: من نمی‌توانم کسی را آقای کی روش مقایسه کنم. آقای اسکوچیچ هم مربی مان بودند. اما کسانی که قبلا از کی روش انتقاد می کردند الان پشیمان شده‌اند. فکر نمی کنم طی سالیان آینده کسی مثل کی روش به فوتبال ایران بیاید.

رحمانی در پایان نیز به بحث ویروس کرونا و عدم تعطیلی فوتبال در لیگ برتر پرداخت و گفت: همه جا گفتم که مگر ما آدم نیستیم. ما همه خانواده داریم. یک هفته است که تمرکز نداریم که تمرین کنیم. خواهش می کنم که فکر اساسی کنند. ما الان بردیم اما فوتبال مگر چقدر ارزش دارد که بخواهند این خطرات را قبول کنند. یا می بری یا می بازی اما در جریان بازی با هم برخورد می کنیم. فوتبالیست ها خیلی بیشتر در معرض خطر هستیم. از آبادان که گرم است اینجا می آییم و خطر سرماخوردگی داریم. همه احترام بگذارند و چند هفته تعطیل شود چیزی نمی شود. حالا که برای همه چیز تعطیل می کنند و سه هفته تعطیل کند به جایی نمی خورد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان کارلوس کی روش دراگان اسکوچیچ بختیار رحمانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم

هفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز از سر گرفته می‌شود و تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت. در این هفته و در مهم‌ترین بازی امروز پنجشنبه، پرسپولیس در سفر به آبادان مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت. این بازی که قرار است از ساعت ۱۹ برگزار شود، می‌تواند منجر به صدرنشینی پرسپولیس، دست‌کم تا قبل از شروع بازی این هفته استقلال مقابل شمس‌آذر شود.

استقلال قرار است فردا، جمعه، بازی کند و این احتمال وجود دارد که کار را برخلاف هفته‌های اخیر، در رده دوم شروع کند. پیش از بازی‌های این هفته، استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند. حالا اگر پرسپولیس بتواند از این دیدار سخت خارج از خانه، سه امتیاز کامل را بگیرد، همین امروز به صدر جدول می‌رسد و منتظر بازی استقلال با شمس‌آذر می‌ماند. پرسپولیس البته کار دشواری خواهد داشت.

شاید بسیاری با تصور اینکه صنعت نفت در رده یکی مانده به آخر جدول لیگ است، کار سرخ‌پوشان تهرانی را راحت قلمداد کنند؛ ولی مسئله اینجاست که صنعت نفت اگر بخواهد برای رهایی از سقوط به دسته پایین‌تر مبارزه کند، نباید به پرسپولیس امتیازی در این دیدار خانگی بدهد. با این حال شاگردان اوسمار ویرا عطش وصف‌ناپذیری دارند؛ به‌ویژه اینکه آن‌ها پی برده‌اند ماجرای بازی رودررو با استقلال هم تهدیدی برای صدرنشینی احتمالی‌شان در صورت مساوی‌بودن امتیازات نخواهد بود. حالا کار دوباره به تفاضل گل کشیده و پرسپولیس ضمن تلاش برای رسیدن به سه امتیاز دشوار این دیدار خارج از خانه، بدش نمی‌آید تفاضلش را که این روز‌ها دو تا از استقلال کمتر است، سروسامانی بدهد.

در دیگر بازی مهم این هفته هم فردا، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شمس‌آذر خواهد بود. شاگردان جواد نکونام در این فصل در آزادی درخشش خاصی داشته و فقط چهار امتیاز را که حاصل دو تساوی با پرسپولیس و مس رفسنجان بوده، از دست داده‌اند. استقلال تمایلی به از دست دادن صدر جدول ندارد و بدیهی است که در این بازی با تمام وجود برای حفظ صدرنشینی‌اش بکوشد.

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال