Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا اعتقاد دارد که تیمش برابر صنعت نفت خوب بازی کرد.

طرفداری- پس از پیروزی 2 بر 1 نفت مسجد سلیمان برابر سایپا در هفته بیست و یکم، ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش تسنیم؛ ابراهیم صادقی بعد از شکست 2 بر یک سایپا مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت:

به نظرم ما مسابقه‌ای که کاملاً روی حریف مسلط بودیم و نیمه اول آن را کاملاً در اختیار داشتیم، واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و تعویض کردیم و به گل رسیدیم. ما می‌خواستیم برنده باشیم که متأسفانه یک دقیقه بعد از گلی که زدیم، گل دوم را دریافت و بازی را واگذار کردیم. نبود صادق بارانی خیلی تأثیرگذار بود و امیدوارم مشکل او حل شود و بتواند کمک کند. ما روی تجربه بازیکنان باتجربه حساب کردیم تا در بازی‌های اینچنینی به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره شرایط محمدصادق بارانی و مرتضی آقاخان خاطر نشان کرد:

درباره شرایط و مشکلات بارانی باشگاه باید صحبت کند، اما برای عقد قرارداد با آقاخان بعد از دریافت اطلاعات از ایفمارک و همچنین تست‌هایی که پزشکان و بدنساز ما از او گرفتند و مشکلی نداشت، تصمیم گرفتیم. آقاخان از لحاظ سلامت جسمانی سالم بود، اما بیش از یک سال است که بازی نکرده و شرایط بازی کردن را ندارد و باید رفته رفته در تمرینات به شرایطی دست پیدا کند که بتواند به ما کمک کند.

وی درباره برگزاری مسابقات این هفته لیگ برتر با وجود مخالفت‌هایی که وجود داشت، گفت:

در هفته گذشته ما دو سه جلسه از تمرینات خود را به دلیل بارندگی و مشکلات دیگر از دست دادیم. یک جلسه در سالن و یک جلسه روی چمن مصنوعی تمرین کردیم. رسانه‌ها و کارشناسان زیادی نیز درباره تعطیلی لیگ برتر صحبت کردند و حتی بازیکنان ما درخواست داشتند برای این دیدار به هتل نرویم و آنها مستقیما به ورزشگاه بیایند. خیلی با بچه‌ها صحبت کردیم که تمرکز خود را حفظ کنند، اما ذهن آنها درگیر سلامتی خود و خانواده‌های‌شان بود. برخی بچه‌ها نگران خانواده و فرزندانشان بودند و این مسائل در عملکرد ما بی‌تأثیر نبود، اما در کل مقابل صنعت نفت به خصوص در نیمه نخست مسلط بودیم. بعد از این شکست نیز باید امیدوار به آینده کار خود را ادامه بدهیم.

صادقی در پاسخ به خبرنگاری که نظرش را در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر جویا شد، گفت:

سه روز قبل در این خصوص صحبت کردم و اعتقاد داشتم با توجه به اینکه ذهن همه درگیر بیماری کروناست، مسابقات تعطیل شود. ما تصمیم‌گیرنده در مورد تعطیلی یا برگزاری مسابقات نیستیم و تنها می‌توانیم پیشنهاد خود را مطرح کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز انریکه پس از بازی امشب مقابل بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد. این مربی اسپانیایی بازی تیمش را در استادیوم المپیک مونتجوئیک بررسی کرد.

نتیجه بازی؟
ما عالی شروع کردیم. در دقیقه ۱۲ لامین یامال یک حرکت دیدنی انجام داد و بارسا اولین گل را به ثمر رساند. سپس آرائوخو اخراج شد. ما یک بازی کامل از دفاع تا حمله انجام دادیم. بازیکنان ما و من به این پیروزی افتخار می‌کنیم.

اخراج آرائوخو؟
من معمولا قضاوت نمی‌کنم. من صحنه را ندیده‌ام. سعی می‌کنم هیچ اعتراضی نداشته باشم و درباره دیگر تصمیمات هم صحبت نکنم. امروز تیم ما از نظر بلوغ یک گام به جلو برداشته است. ما مقابل دورتموند بازی خواهیم‌ کرد که قبلاً در مرحله گروهی با آنها روبرو شده‌ایم.

رویارویی با دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی؟
مطمئناً بازی نیمه‌نهایی ما با دورتموند دیوانه‌کننده خواهد بود. دورتموند بسیار خوب بازی می‌کند. آنها با توپ و بدون توپ کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند.

امباپه می‌ماند؟
بیایید امیدوار باشیم آقای کیلیان امباپه خودش در این مورد صحبت کند. پس از آن، ما نظرمان را می‌گوییم. من یک شاهد خاموش و ساکت هستم.

دیگر خبرها

  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • (ویدئو) صحبت‌هایی که اشک ژیلا صادقی را درآورد
  • ببینید | صحبت‌هایی که اشک ژیلا صادقی رو درآورد
  • صحبت‌هایی که اشک ژیلا صادقی رو درآورد
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول