Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:59:41 GMT

استاندار البرز از صاحبان صنایع قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۰۷۹

استاندار البرز از صاحبان صنایع قدردانی کرد

به گزارش روز مرکز اطلاع رسانی استانداری البرز، در متن  پیام عزیزاله شهبازی آمده است: عملکرد تولیدکنندگان و صنعتگران البرز در این شرایط حساس کشور موجب سرفرازی مردم و نظام شد کسانی که به توان خود متکی هستند و علاوه بر اینکه چشم به مساعدت دولت ندوخته اند بلکه در برهه های حساس مانند شیوع بیماری کرونا ویروس، با تمام توان پای کار آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سال مزین به شعار رونق تولید براساس منویات مقام معظم رهبری، همت مضاعفی در مسوولان کشور و فعالان بخش خصوصی مشهود است و همه بسیج شده اند؛ این اتحاد و انسجامی که در البرز مشهود است، زمینه یاری رساندن به مردم در سخت ترین روزها را فراهم کرد.
تحریم ها، فرصتی برای شکوفایی استعدادها و توانمندی های نهفته جمهوری اسلامی بود چراکه با اتکا به توان داخلی توانستیم زنگارها را کنار بزنیم و در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی برسیم، حال نیز با چنین عزمی به ریشه کنی بیماری که با عنوان کرونا ویروس عامل نگرانی مردم شده است، می پردازیم.
اینجانب از تمام صاحبان صنایع و سرمایه گذاران گرانقدر و دلسوز استان که در این مقطع خاص بیش از گذشته با خواست و اراده خود پای کار آمدند و شانه به شانه مسئولان یاری رسان بودند، مراتب قدردانی خود را اعلام می دارم.

تاکنون ۱۲ مورد مثبت و ۱۲۰ مورد مشکوک کرونا ویروس در البرز شناسایی شده است. 

این بیماری سبب فوت  ۲ شهروند البرزی شد ضمن آنکه علت مرگ ۶ نفر دیگر در این در دست بررسی است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری البرز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری البرز ویروس کرونا استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی استاندار البرز صبح جمعه با همراهی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی البرز در قالب تعهد ساخت ۱۰۰ مدرسه در دور دوم سفر ریاست جمهور به این استان بازدید کرد.

شایان ذکر است بر اساس مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان البرز طی مشارکت دولت و خیرین نیک اندیش استان ۱۰۰ مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان شد و استاندار البرز در سفر دوم هیأت دولت سیزدهم ساخت ۱۰۰ مدرسه دیگر را نیز متعهد شد.

بنیاد خیریه نصر نیز در این راستا ورود بسیار خوبی داشته و در دیدار و گفت وگو با استاندار البرز ساخت چندین کلاس درس را تقبل کرده و اکنون پروژه‌های این بنیاد خیریه در حال پیشرفت هستند.

کد خبر 6064658

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است
  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!