Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان کارشناس آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان گفت: با توجه به توصیه متخصصان برای پیشگیری از کرونا ویروس و استفاده از الکل صنعتی برای ضد عفونی کردن دستها و سطوح، شهروندان باید نکات ایمنی جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از آتش سوزی را جدی بگیرند.

 روح اله فدایی، اظهار کرد: مواد ضد عفونی کننده و الکل را به مقدار مورد نیاز خریداری کرده و از نگهداری بیش از حد نیاز آن خودداری کرده و  از دسترس کودکان و اطفال دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هنگام تهیه محلول ضد عفونی، نکات ایمنی را رعایت کرده و در حضور کودکان این کار را انجام ندهید. همچنین در نزدیکی شعله های باز، گرمای زیاد و سیگار روشن استفاده نشود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان،   کارشناس آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان تصریح کرد: الکل صنعتی بر روی سطوح داغ، نزدیک شعله های گاز و سماور و ... استفاده نشود و در صورت آتش گرفتن با استفاده از خاموش کننده هایی غیر از آب، آن را خاموش کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تماس مواد ضد عفونی کننده و الکل صنعتی، با چشم ها جلوگیری کنید، دستمال و وسایل نظافت بکار برده شده و آغشته به الکل را پس از استفاده در سطل زباله بیاندازید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس ضد عفونی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۷:۳۸ طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان حادثه‌ای مبنی برگم شدن ۲ کودک ۷ و ۸ ساله در کوه بمو قرار گرفت و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۲۱ و ۱۲ و ۱۴ با تجهیزات تخصصی به همراه ۱۴ نفر کوه نورد را به محل اعزام کرد.

در بررسی تیم‌های عملیاتی مشخص شد ۲ کودک ۷ و ۸ ساله به همراه پدرشان در منطقه بمو بودندکه متاسفانه این دوکودک در ارتفاعات کوه بمو گم می‌شوند.

در این عملیات تیم امدادو نجات آتش نشانی با ایمنی کامل پس از طی مسیرصعب العبور و تقسیم بندی نیرو‌های عملیاتی به ۲ تیم، پس از ۲ ساعت تلاش موفق شدند این دوکودک را در ارتفاعات کوه بمو قبل از تاریکی هوا پیدا و به صورت صحیح و سالم به پایین کوه انتقال و به والدینشان تحویل دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن