Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون.

فقدان غریبانه دانشمند گرانمایه و نویسنده فرزانه مرحوم شادروان حضرت حجت الاسلام والمسلمین استاد آقای سید هادی خسرو شاهی طاب ثراه مایه اندوه فراوان اینجانب و حوزویان شد،
آن فقید سعید از مهد خانواده عریق فقاهت و ادب برخاسته و سال‌های پیوسته در حوزه قم به کسب دانش و معرفت و ادب پرداخته بود و آثار نیکی با قلم روان خویش پدید آورد ابتکارات آن فاضل فرهیخته در خدمت به اسلام عزیز و ایران و انقلاب و حوزه علمیه و تاریخ روحانیت فراموش نخواهد شد و اخلاق نیکو و روی گشاده و اندیشه تقریبی و باور به امت اسلامی و خدمت به آئین و دین و فرهنگ اسلام و ایران و مردم در پرونده وی درخشان و در نزد جامعه علمی حوزوی و دانشگاهی قدر دانسته و در پیشگاه خدا ماجور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به دوستان و علاقمندان و بازماندگان محترم آن مرحوم و جامعه علمی حوزه و دانشگاه، علو درجات آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای همه بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

کد خبر 4865231

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه های علمیه علیرضا اعرافی سیدهادی خسروشاهی انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش باران شیراز بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با شاعر و پژوهشگر ادبی استان در شهرستان نمین اظهار کرد: ما باید تجلیل و قدرشناسی از پیشکسوتان و بزرگان استان در عرصه‌های مختلف را فرهنگ‌سازی کنیم و از آنان که سرمایه‌های معنوی و اجتماعی استان و کشور هستند، همواره تقدیر و تکریم کنیم و در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به نحو شایسته از آنها بهره ببریم.

وی افزود: فعالیت در حوزه فرهنگی و هنری بسیار حساس و اثرگذار بوده و پیشکسوتانی که در این حوزه فعالیت دارند، همیشه منشأ بیشترین تأثیرات بوده و هستند.

استاندار اردبیل تنها راه نجات جامعه را توسعه فرهنگ و همگرایی و همراهی فعالان در این حوزه دانست و گفت: تألیف و نشر کتاب یکی از ابزارهای مؤثر در این حوزه است و شکوفایی و توسعه فرهنگی، زمینه ساز پیشرفت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

عاملی با اشاره به هویت و قدمت استان و تاریخ ماندگار اردبیل بیان کرد: اگر نویسندگان و مورخان نبودند تاریخی از گذشته هم نبود، اراده و همتی که نویسندگان در نگارش تاریخ و شناسایی و معرفی رجال و مشاهیر دارند، شکل دهنده هویت ملت‌ها است و ما باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی در این دیدار صمیمی ضمن تقدیر از فعالیت‌های «احد پیشگر» خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در دوران خدمت به حوزه فرهنگ، همواره از ظرفیت‌های مؤثر هنرمندان، شاعران و نویسندگان در جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر استان بهره‌مند شویم.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: توجه به مفاخر استانی و آثار آنها باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی و الگوسازی برای نسل جوان خواهد شد و برنامه‌های متعددی در سال جاری در این زمینه اجرا خواهد شد.

کد خبر 6085664

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی