Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:16:32 GMT

سهرابیان: نتایج سایپا به خاطر بی عرضگی ما است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۱۷۱

سهرابیان: نتایج سایپا به خاطر بی عرضگی ما است

مدافع تیم فوتبال سایپا می گوید نتایج ضعیف این تیم ربطی به کادرفنی ندارد.

آرمین سهرابیان در این باره به "ورزش سه" گفت: در نتایج ضعیف ما کادرفنی تقصیری ندارند، آنها همه نکات را به ما می گویند و نازک تر از گل نمی گویند. این نتایج به خاطر بی عرضگی ما است و به کارفنی ربطی ندارد، بازی که باید می بردیم را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در نیمه اول باید 4 گل به صنعت می زدیم ولی با یک گل شکست خوردیم. کادرفنی اینقدر حمایت می کنند و با این شرایط آقای صادقی چیزی به ما نمی گوید. ایشان یک مرد با اخلاق است و یکی از فنی ترین مربی های لیگ برتر است. اگر قرار باشد کسی را کنار بگذارند باید ما بازیکنان را کنار بگذارند. باید بازیکنان را تقویت کنند نه کادرفنی و آنها دارند تلاش می کنند. تیم ما جوان است و ما بازیکنان آنطور که باید و شاید عمل نمی کنیم. خیلی راحت و سر اشتباهات بچه گانه نتایج را واگذار می کنیم.

 

او در مورد شرایط بد سایپا در جدول رده بندی می گوید: باشگاه حق دارد ناراحت باشد ولی باید پشت مربی باشد. آقای صادقی چه از نظر فنی و چه اخلاقی عالی است. خودم خیلی از ایشان یاد گرفتم و باید از ایشان حمایت شود. اگر کسی را قرار باشد کنار بگذارند ما بازیکنان هستیم.

 

مدافع سایپا در پایان گفت: اگر از کادرفنی حمایت شود قول می دهم فصل بعد یک تیم خیلی خوب می شویم. قول می دهیم از این بعد شرایط را عوض کنیم و واقعا خیلی انگیزه داریم.

آرمین سهرابیان سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمین سهرابیان سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش مشرق، مسابقات رنکینگ جهانی ۶ تا ۹ ژوئن به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد که تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان به این رویداد اعزام می‌شوند. با توجه به اینکه در وزن ۸۶ کیلوگرم هنوز تکلیف کشتی‌گیر اعزامی به المپیک پاریس مشخص نشده کادر فنی احتمال زیاد حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را در این وزن به مجارستان اعزام می‌کند.

کادرفنی برای اینکه ببیند وضعیت کتف حسن یزدانی در یک رویداد ورزشی چقدر بهبود یافته او را اعزام خواهد کرد.در مورد کامران قاسم‌پور هم با توجه به اینکه او ۴ سال در ۸۶ کیلوگرم کشتی نگرفته و وزن اصلی او ۹۰ کیلوست، به مجارستان اعزام می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم