Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم پیکان تهران با هدایت عبدالله ویسی سرمربی خوزستانی خود در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میهمان تیم نفت این شهر بود.

نفت و پیکان در شرایطی برابر هم به میدان رفتند که شاگردان مهدی تارتار در تلاش بودند با برتری مقابل حریف خود امتیازات کامل این بازی خانگی را کسب کنند و پیکان نیز برای فرار از قعر جدول راهی به‌جز پیروزی در پیش نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول نخست بازی کیفیت چندانی نداشت و توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود و ۲ تیم با تساوی به رختکن رفتند.

نیمه دوم با گل زنی شهریار مغانلو در دقیقه ۴۶ برای پیکان همراه شد.

پس از این گل یاران مهدی تارتار برای فرار از شکست خانگی دست به حمله زدند تا سرانجام در دقیقه ۸۸ گل تساوی را به ثمر رساندند.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب این نتیجه با ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

کد خبر 4865326

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران ورزش خوزستان انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش باران شیراز بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت محمد ربیعی فصل بیست و سوم لیگ برتر فوتبال را خوب آغاز کرد و نیم فصل اول را با کسب ۲۵ امتیاز و قرارگیری در رده پنجم جدول به پایان رساند. این تیم اما در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی داشته و تاکنون از ۸ بازی که انجام داده تنها به یک پیروزی دست یافته و دو دیدار را هم با نتیجه تساوی به اتمام رسانده است تا از دوران اوج خود در نیم فصل اول فاصله بگیرد. این تیم در پایان هفته بیست و سوم با ۳۰ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده است.

ذوب آهن در این فصل یک رکورد خوب از خود در دیدارهای خارج از خانه به جا گذاشته و تاکنون ۱۱ بازی انجام داده که حاصل آن کسب ۶ پیروزی و ۵ تساوی بوده و شاگردان ربیعی تاکنون شکستی را در خارج از اصفهان متحمل نشده‌اند تا از این رو بهترین آمار را بین سایر تیم‌های لیگ برتری داشته باشند.

در مقابل تیم نساجی که شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول قرار گرفته تاکنون نتوانسته در بیرون از مازندران به پیروزی دست یابد و در مجموع ۱۲ بازی خارج از خانه به ۴ تساوی و ۸ شکست دست یافته است تا این رکورد منفی به حساب نساجی نوشته شود.

۷ هفته تا پایان فصل بیست و سوم زمان باقی است و باید دید نساجی می‌تواند به پیروزی در خارج از خانه دست یابد یا خیر.

کد خبر 6078619

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت