Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@06:13:20 GMT

تصادف با قطار جان جوان نکایی را گرفت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۲۱۴

تصادف با قطار جان جوان نکایی را گرفت

سخنگوی اورژانس مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه حوالی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در منطقه کوچه نیک رخ داد .

ذکریا اشکپور افزود:  تکنسین های اورژانس بلافاصله پس از دریافت پیام وقوع حادثه در محل حضور یافتند ولی جوان حادثه دیده به علت شدت تصادف جان باخته بود.

 شنیده ها حاکی از این است این  پسر جوان در زمان عبور از خط راه آهن هدفون در گوش داشت و متوجه عبور قطار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام شرکت راه آهن شمال کشور ، ۶۰ درصد از خطوط ریلی این شرکت  از گرمسار تا گلوگاه از درون شهرها و روستاهای مازندران عبور می کند .
برخورد عابران و خودروها با قطار هر ساله موجب مصدومیت و فوت افراد می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تصادف راه آهن فوت جوان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران گیر کرد!

اولین قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه در مسیر ایران متوقف شد.   به گزارش ایلنا، روز گذشته اولین قطار ترانزیتی حاوی بار 1100 متریک تن سنگ معدنی از افغانستان به مقصد ترکیه وارد ایستگاه راه‌آهن روزنک در ایران شد و این اولن محموله تالک افغانستان بود که از مسیر ایران راهی ترکیه می‌شد اما طبق شنیده‌ها در ایران متوقف ماند و اجازه عبور به آن داده نشد.   در حالی که وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه‌آهن بر ترانزیت ریلی کشور تاکید دارند و «میعاد صالحی» ،مدیرعامل شرکت راه‌آهن، مدعی است که افزایش ترانزیت ریلی در صدر اولویت برنامه‌ها قرار دارد اما گفته می‌شود به دلایلی نامعلوم اولین قطار ترانزیتی و اولین عبور رسمی از راه‌آهن خواف- هرات در ایستگاه روزنک متوقف شد و ایران برای ادامه حرکت به این قطار لوکوموتیو نداده است.      یک منبع آگاه در این باره به ایلنا گفت: موضوع در دست پیگیری است اما احتمالا دلیل عدم اجازه عبور به این قطار مسائل مالی باشد.   این موضوع به پیمانکار کنسرسیوم تشکیل شده برمی‌گردد، این کنسرسیوم اقدامات هندلینگ را انجام می‌دهد و این کنسرسیوم بابت عبور قطار باید هزینه‌ای را به جمهوری اسلامی ایران پرداخت می‌کردند و گویا این توافق صورت نگرفته است و احتمالا به این دلیل ایران به این قطار لوکوموتیو نداده‌است.                کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صادرات اولین محموله تجاری افغانستان به اروپا از طریق خط آهن ایران به ترکیه

دیگر خبرها

  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • اولین قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران گیر کرد!
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • سه کشته در تصادف جاده هفتکل - اهواز
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر
  • تصادف در آبادان، یک کشته و ۹ مجروح بر جا گذاشت