Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان معتقد است که تا سالیان سال هیچ کس مثل آقای کی‌روش به فوتبال ما نمی‌آید.

طرفداری- دو تیم سایپا و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش فارس، بختیار رحمانی بعد از پیروزی برابر سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

خدا را شکر می‌کنیم که در این بازی پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بچه‌ها تشکر می‌کنم که تلاش کردند پیروز شویم و آن را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم که در این چند هفته صبوری کردند. متأسفانه بعد از رفتن آقای اسکوچیچ، صدمات زیادی دیدیم و در چند بازی نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. در چند دیدار که آقای سراج سرمربی تیم‌مان بودند، خوب بازی کردیم و نتیجه کسب نشد. 

وی افزود:

الان شرایط‌مان خیلی خوب شده است،. ما برای آقای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم با کادر جدید نتایج خوبی را کسب کنیم. هواداران هم از تیم حمایت کنند تا این نتایج بهتر شود.

رحمانی در رابطه با شرایط خودش در تیم نفت آبادان عنوان کرد:

از شرایطم راضی هستم. در زمان آقای اسکوچیچ مشکلاتی بود که حرف نزنم راحت‌تر هستم. من از او حرفه‌ای‌تر بودم. در خیلی از بازی‌ها روی نیمکت می‌نشستم و این حقم نبود. 

بازیکن تیم صنعت نفت در خصوص سرمربی تیم ملی اظهار داشت:

نمی‌توانم کسی را با آقای کی‌روش مقایسه کنم. من فکر نمی‌کنم تا سال‌های سال کسی مثل او به فوتبال ما بیاید. 

وی در خصوص شیوع بیماری کرونا گفت:

ما همه‌مان خانواده داریم. ما تمرکز کافی را نداریم؛ حتی اگر تمرین کنیم. واقعاً فوتبال چقدر مهم است که لیگ را تعطیل نمی‌کند. فوتبالیست‌ها خیلی بیشتر در معرض خطر هستند و خواهش می‌کنم مسؤولین کمی احترام بگذارند و چند وقت لیگ را تعطیل بکند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آقای اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود

رضایی معاون شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: وقتی آمار و اطلاعات را بررسی می کنیم  تا دهک ۶ جامعه  توان خرید خانه را ندارند و در برخی از موارد شاهد آن هستیم که دهک‌هایی که حتی توان اجاره و یا پرداخت هزینه‌های واحد‌های مسکونی را ندارند.

به گفته وی در برخی از موارد شاهد آن هستیم که متقاضیان واحد‌های مسکن مهر با مشکلاتی روبرو هستند که حتی توان پرداخت شارژ واحد‌های مسکن مهر را ندارند و در  پرداخت هزینه‌های آسانسور با مشکل مواجه شده اند.

او اظهار کرد: اتفاقاتی که در ۱۰ سال گذشته رخ داده و باعث شده است که واحد‌های مسکن مهری که با ۵ تا ۶ میلیون تومان ساخته شده بودند با انباشت هزینه‌ها  مواجه شوند و دولت مجبور به پرداخت هزینه برای این واحد‌های مسکن مهر شده  تا این واحد‌ها به بهره برداری برسد.

وی توضیح داد: مشکلاتی که برای مسکن مهر ایجاد شده بود  از جمله مشکلات کیفی سازی، مقاوم سازی و ایجاد زیرساخت ها باعث شد که وزیر راه وشهرسازی به تکمیل این واحد‌ها ورود کند و دستور دهد که تمامی واحد‌های مسکن مهر با امکانات کامل به متقاضیان تحویل داده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!
  • واحد‌های مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود