Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه به صورت موقت پروازهای منظم و چارتری به مقصد و از ایران را از امروز متوقف کرد. تنها پروازهای آئروفلات و ماهان ایر ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از خبرگزاری تاس، یک نماینده بخش خبری وزارت حمل و نقل روسیه به خبرنگاران گفت روسیه به صورت موقت پروازهای منظم و چارتری به مقصد و از ایران را از امروز متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها پروازهای آئروفلات و ماهان ایر ادامه خواهد یافت.

در حال حاضر، آئروفلات تنها ایرلاینی است که پرواز به ایران دارد و روزانه یک پرواز انجام می دهد.

یک منبع آگاه در وزارت حمل و نقل روسیه گفت خطوط هوایی ایران معمولا پروازهای چارتر به مناطق مختلف روسیه انجام می دهند.

این وزارت خانه اعلام کرد: «از ساعت 12 شب 28 فوریه، پروازهای منظم و چارتری از فدراسیون روسیه به جمهوری اسلامی ایران و بالعکس به صورت موقت به حالت تعلیق درمی آید. این ممنوعیت شامل ایرلاین آئروفلات و ماهان ایر نمی شود. پروازها از مسکو به ایران و بالعکس از پایانه F فرودگاه بین المللی شرمتیوو صورت می گیرد.»

پروازها به چین قبلا متوقف شده بود. همچنین روسیه در نظر دارد تا پروازها به کره جنوبی را از ابتدای ماه مارس متوقف کند. پروازها به مقصد این کشورها برای همه ایرلاین ها به جز آئروفلات و ایرلاین ملی خارجی متوقف خواهد شد. این پروازها به پایانه ایزوله شده F انتقال می یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه ایران پروازها اقتصاد ماهان ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان