Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رحمانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا بیان کرد: از بازیکنان بابت زحمتی که کشیدند تشکر می‌کنم. از هوادارانی هم  که طی چند هفته اخیر وضعیت تیم ما را تحمل کردند سپاسگزارم. بعد از رفتن اسکوچیچ صنعت نفت صدمات بدی دید و در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲ بازی اخیر که سراج سرمربی ما بود موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما بهره نبردیم. برای اسکوچیچ  آرزوی موفقیت داریم و الان باید از کادر جدید حمایت کنیم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازی حضور پیدا کنم. در زمان اسکوچیچ مشکلاتی وجود داشت که بهتر است صحبت نکنم. در خیلی از بازی‌ها به ناحق روی نیمکت می‌نشستم. الان  تصمیم  سراج این است تا روی نیمکت بنشینم.

رحمانی درباره مقایسه عملکرد اسکوچیچ و کی روش در تیم ملی بیان کرد: من نمی‌توانم کسی را با کی روش مقایسه کنم. اسکوچیچ مربی مان بوده، اما کسانی که قبلا از کی روش انتقاد می‌کردند الان پشیمان شده‌اند. فکر نمی‌کنم حالا حالا‌ها کسی مثل کی روش به فوتبال ایران بیاید.

بازیکن صنعت نفت در مورد عدم تعطیلی  لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: مگر ما آدم نیستیم؟ اگر اتفاقی بیافتد ما همه خانواده داریم. یک هفته است که تمرکز نداریم که تمرین کنیم. ما الان بردیم، اما فوتبال مگر چقدر ارزش دارد؟ ما فوتبالیست‌ها خیلی بیشتر در معرض خطر هستیم، چون از آبادان که هوا گرم است به اینجا می‌آییم و خطر سرماخوردگی داریم. حالا که برای همه چیز تعطیل می‌کنند، سه هفتهلیگ را برای ویروس کرونا تعطیل کنند به جایی نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ سایپا ۱ - صنعت نفت آبادان ۲ / شکست خانگی شاگردان صادقی برابر نفتی‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بختیار رحمانی تیم فوتبال صنعت نفت صنعت نفت کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد

به گزارش ورزش سه، الهلال با کسب 29 پیروزی متوالی (17 بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان، 9 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و 3 پیروزی در جام پادشاهی) فصلی استثنایی را با حضور ستاره های بین‌المللی خود فوتبال سپری می‌کند.

شکست ناپذیری الهلال در 29 بازی رسمی متوالی باعث شد تا این تیم به رکورد بیشترین برد متوالی در تاریخ فوتبال دست پیدا کند و وارد کتاب رکوردهای گینس شود.

 بر اساس آمار اپتا، الهلال پس از این عملکرد خوب خود در بین 100 تیم برتر فوتبال جهان صعود کرد و در رتبه 44 جهان قرار گرفت. 

به این ترتیب الهلال با 86.1 امتیاز بالاتر از بسیاری از باشگاه‌های اروپایی مانند گالاتاسرای ترکیه، رئال بتیس، والنسیا، کلوب بروژ، المپیک لیون فرانسه و بورنموث انگلیس و اورتون بالاتر قرار گرفت.

همچنین النصر، دیگر تیم پرستاره عربستانی نیز از نگاه اپتا با 81.8 امتیاز در رده 93 جهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تاکید مجدد آلگری: می‌خواهیم به چمپیونزلیگ برسیم
  • هدیه ویژه نکونام به استقلال
  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی