Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:39:14 GMT

ویسی: والیبال را تعطیل کردند فوتبال را نه!

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۲۶۱

ویسی: والیبال را تعطیل کردند فوتبال را نه!

سرمربی پیکان در پایان دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان برابر خبرنگاران حضور یافت و به تشریح این دیدار پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی، در شرایطی که امیدوار بود تیمش به اولین برد در دوران هدایتش دست یابد، در لحظات پایانی به تساوی رضایت داد.


در ابتدای نشست خبری، حبیب افتخاری، مدیررسانه‌ای تیم پیکان از شرایط برگزاری بازی انتقاد کرد و گفت: با اعلام مسوولان این بازی باید بدون حضور هواداران برگزار می شد اما چند نفر در استادیوم حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی داشتند تمرکز تیم ما را برهم بزنند. از ما که گذشت اما اگر قرار است در دیدارهای بعدی هم بازی ها بدون تماشاگر باشد، افرادی را در سکوها به عنوان نفرات فنی و بوقچی و ... قرار ندهند که با الفاظ عجیب خود که زیبنده نیست شرایط را عجیب کنند.


در ادامه عبدالله ویسی درباره بازی گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم یک بازی سخت و نفس گیر برای تیم ما بود. در استادیومی بازی کردیم که حریف باخت نداشت. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم. در نهایت به گل رسیدیم و انتظار داشتیم که بازیکنان تمرکز بیشتری داشته باشند. در بازی قبلی به دنبال یک امتیاز بودیم که نشد ولی در این بازی به سه امتیاز هم رسیدیم و تیم حریف به دنبال گل تساوی بود که در نهایت به آن رسید. بازی خوبی بود و امیدوارم نباختن تیم ما از این بازی شروع شود.


سرمربی پیکان درباره عدم حضور هواداران گفت: واقعا زیبنده نیست. ولی چاره ای نیست و با این اتفاقاتی که افتاده و این بیماری باید رعایت شود. اگر اتفاقات ناگوار در جامعه می افتد باید همه بسیج شوند برای ریشه کن کردن آن. ببینید الان بازی های والیبال که بازیکنان کمترین تماس را با هم دارند لغو شده اما بازی های فوتبال نه. ما می توانیم ادعا کنیم که بازی شود با توجه به اینکه تماشاگر نداریم اما باید هر چه صلاح است انجام شود.


ویسی در واکنش به اینکه شاگردانش بازی خشنی را به نمایش می گذاشتند گفت: بارها بارها تیم ما جلو افتاد و من گفتم بچه ها را بیاورید سریعا بیرون. امکان ندارد دنبال ضدفوتبال باشیم. اگر نگاه کنید ما فقط یک اخطار گرفتیم واگر خشن بودیم باید کارت بیشتر می گرفتیم.

 


وی ادامه داد: چون با تعصب به نفت مسجد نگاه می کنید این ادعا را دارید.

عبدالله ویسی (سرمربی) پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عبدالله ویسی سرمربی پیکان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟