Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای دریایی آمریکا اعلام کرد تمام کشتی‌های آمریکایی که در بنادر آسیا-اقیانوسیه توقف داشته‌اند، به مدت ۱۴ روز در قرنطینه کامل قرار خواهند گرفت. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جیمز آدامز» سخنگوی نیروی دریایی آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد که بنا بر دستور ستاد فرماندهی نیروی دریایی آمریکا تمام کشتی‌هایی که در بنادر کشورهای آسیا-اقیانوسیه توقف داشته‌اند، به مدت 14 روز در قرنطینه کامل قرار خواهند گرفت تا علایم احتمالی ابتلا به کرونا در ملوانان و سایر پرسنل این کشتی‌ها مورد پایش قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آمریکایی در عین حال مدعی شد: «تاکنون هیچ نشانه‌ای از اینکه پرسنل نیروی دریایی آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده باشند، مشاهده نشده است.»

بر اساس اعلام رسمی مرکز کنترل و پیگیری بیماری آمریکا (CDC) تا پایان روز چهارشنبه دست‌کم 60 مورد ابتلا به کرونا در آمریکا شناسایی شده است.

گزارش| اروپا در تب و تاب مهار بحران کروناافزایش 5برابری قیمت ماسک در آمریکا با شیوع ویروس کرونااعتراف ترامپ به احتمال وخامت اوضاع ناشی از ویروس کرونا در آمریکاشناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا با منشأ نامشخص در آمریکاجدال لفظی ترامپ و پلوسی بر سر ویروس کروناپنتاگون خواستار منابع مالی بیشتر برای مقابله با کرونا شدمانورهای نظامی آمریکا و کره جنوبی به دلیل گسترش کرونا به حالت تعلیق درآمدسی ان ان: تعداد افراد مبتلا به کرونا در آمریکا به 60 نفر رسیده است

انتهای پیام/.

 

R1535/P/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا قاره آسیا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا قاره آسیا اخبار آمریکا ویروس کرونا قاره آسیا اخبار آمریکا دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!

ستاره کشتی آمریکا، المپیک را فدای WWE کرد.

طرفداری | گیبل استیوسون، قهرمان سنگین وزن کشتی در المپیک توکیو، با عدم حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آمریکا، حضور خود در المپیک پاریس را منتفی کرد. این کشتی‌گیر جوان که به دلیل قرارداد با WWE (اتحادیه جهانی کشتی کج) قادر به حضور در میادین کشتی نیست، بار دیگر بحث داغ انتخاب بین ورزش و سرگرمی را داغ‌تر کرد.

استیوسون که پس از قهرمانی در توکیو ۲۰۲۱ با WWE قرارداد امضا کرد، در سال ۲۰۲۳ با قدرت به دنیای کشتی بازگشت و عنوان قهرمانی آمریکا را از آن خود کرد. با این حال، او به جای حضور در مسابقات جهانی بلگراد و کسب عناوین جدید، راهی دنیای پر زرق و برق WWE شد.

این تصمیم استیوسون در سن ۲۱ سالگی با انتقاد شدید بسیاری از جمله هواداران و کارشناسان کشتی روبرو شده است. بسیاری معتقدند که او می‌توانست به دوران ورزشی پرافتخاری در کشتی ادامه دهد و عناوین بیشتری کسب کند.

هنری سهودو قهرمان کشتی المپیک و UFC با انتقاد شدید از این تصمیم استیوسون گفت:

افرادی مانند گیبل استیوسون از هدر دادن بهترین سال های جوانی خود برای سرگرمی و پول پشیمان خواهند شد. من کشتی گیر سنگین وزنی به چابکی و سرعت او ندیده‌ام. فکر می کنم او می‌توانست یک حرفه استثنایی در کشتی داشته باشد. او می توانست برای دومین بار قهرمان المپیک شود ولی احمق بود و حالا WWE به او اجازه شرکت در آزمون های المپیک را نمی دهد.

این هفته مسابقات انتخابی کشتی در آمریکا برای حضور در المپیک برگزار می شود و مشخص خواهد شد که کدام یک از آمریکایی ها در المپیک پاریس حضور خواهند داشت. مدعی اصلی حضور در بازی ها در وزن تا ۱۲۵ کیلوگرم میسون پریس است.

سال گذشته او در مسابقات جهانی بلگراد شرکت کرد و جای گیبل استیوسون را گرفت و به مدال برنز رسید. او در بلگراد به گنو پتریاشویلی گرجستانی باخت و دردیدار رده بندی عبدالله قربانوف را شکست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!
  • توقف موقت فعالیت بنادر مسافری هرمزگان
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال