Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:37:01 GMT

کاظمی: نمی توانیم در خیابان‌های انزلی بخوابیم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۲۹۹

کاظمی: نمی توانیم در خیابان‌های انزلی بخوابیم

سرمربی تیم بادران معتقد است سازمان لیگ باید به تصمیم درستی درباره برگزاری بازی ها برسد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی پس از پایان دیدار بادرانی ها برابر داماش گیلان و داوری این دیدار گفت: ما اصلا  بحث داوری نداریم اما دوست داشتم شخصیت ها در جایگاه های همیشگی باشند. فوتبال ما خراب شده است. تیمی که در شهر خودش با سیزده بازیکن برابر حریف خود قرار می گیرد جلوی تیم های دیگر هم همین طور بازی کند و یا تیم دیگری که به کرمان نمی رود بازی کند به شهرهای دیگر هم نرود!

 

او در این باره ادامه داد: داور دیدار امروز تلاشش را کرد و من هم تنها به پنج متر آفسایدی که کمکش نگرفت معترض بودم و حق منم هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراض حق طبیعی من است. باید چه بگویم؟ بروم بگویم ممنون از اینکه آن پنج متر آفساید را نگرفتید؟

کاظمی درباره ویروس کرونا نیز گفت: متاسفانه این ویروس کرونا و شیوع آن، استراتژی و تمرکز تیم ها را به هم زده است. مثلا ما هفته دیگر باید به انزلی برویم و بازی کنیم. نمی دانیم باید چه بکنیم؟ الان آنجا هتلی نیست. برویم در خیابان بخوابیم و بعد روبروی ملوان بایستیم؟ به هرحال باید فکری به این حال شود و تصمیم درستی درباره آن گرفته شود.

 

او در نهایت درباره تاکتیک تیم خود نیز گفت: ما در ابتدا چهار چهار دو به میدان رفتیم پس از آنکه عقب افتادیم طبیعی بود که چهار سه سه ادامه بدهیم و بتوانیم بازی را به نفع خودمان بکنیم که در نهایت همین اتفاق هم افتاد.

دسته یک بادران تهران فرهاد کاظمی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک بادران تهران فرهاد کاظمی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی کارگران کشور در بخش آقایان به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر با همکاری انجمن کشتی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرانزلی، ۶ و ۷ خرداد در بندر انزلی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی