Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد که ابتلای یک فرد به ویروس کرونا به ثبت رسید.

طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه(دیروز) نیز از ابتلای یک فرد به ویروس کرونا خبر داد و افزود که این فرد به تازگی از ایتالیا بازگشته و اکنون در قرنطینه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را تا کنون سه نفر اعلام کرده و اجرای تحقیقات گسترده از این افراد برای مشخص شدن مکان‌های تردد آن‌ها و افرادی که با آن‌ها در تماس بوده‌اند، آغاز کرده تا این افراد را به مدت دو هفته قرنطینه کند.

مقامات رژیم صهیونیستی از اتباع این رژیم خواسته‌اند تا از سفر به خارج از سرزمین اشغالی، شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی، تجمع‌ها و محل‌های شلوغ و استفاده از وسایط نقلیه عمومی خودداری کنند.

شرکت‌های هواپیمایی و گردشگری رژیم صهیونیستی نیز از وارد آمدن خسارت‌های مالی سنگین به این شرکت‌ها در نتیجه لغو بلیت‌های رزرو شده و اعمال محدودیت برای ورود گردشگران و اتباع خارجی به سرزمین اشغالی خبر داده‌اند.

رژیم صهیونیستی همچنین حدود ۱۴۰۰ نفر را به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به ویروس کرونا در منازلشان قرنطینه کرده‌اند. این افراد با اتباع کره جنوبی که اواخر ماه گذشته به سرزمین اشغالی سفر کرده و ابتلای تعدادی از آن‌ها به ویروس کرونا مثبت اعلام شده، در ارتباط بوده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها

انگلیس به عنوان یکی از متحدان اصلی رژیم صهیونیستی نقشی فعال در حمایت از تل آویو در عرصه نظام بین الملل و نیز نسل کشی فلسطینیان در غزه دارد. با این حال، نگرانی از تشدید تنش‌ها در منطقه مقامات ارشد لندن را به سرزمین‌های اشغالی کشانده است. 

به گزارش الجزیره، نشریه صهیونیستی تایمز آو اسراییل امروز (سه شنبه) در گزارشی نوشت: انتظار می‌رود دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس طی ساعات آتی وارد تل آویو شود. 

براساس اعلام مقامات انگلیسی، کامرون در این سفر یک روزه قرار است با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر؛ اسراییل کاتز، وزیر خارجه؛ و بنی گانتز، از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کند. 

قرار است وزیر خارجه انگلیس پس از دیدار با مقامات صهیونیست با سفر به رام الله، مقر تشکیلات خودگردان فلسطین با مقامات ارشد فلسطینی در کرانه باختری نیز دیدار داشته باشد. 

انتظار می‌رود کامرون در این سفر درباره افزایش ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، بازگشایی بند اشدود، و نیز بهبود حل مناقشه با گروه‌های بشردوستانه در غزه با مقامات صهیونیست رایزنی کند. کاهش تنش‌ها در منطقه یکی دیگر از محور‌های گفتگو مقامات انگلیسی و صهیونیست خواهد بود. 

وزیر خارجه انگلیس همچنین درباره حمله ایران به اسراییل، تلاش برای آزادی اسرای صهیونیست، و تشدید تنش‌ها در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی با لبنان با مقامات صهیونیست به رایزنی خواهد پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • چرا مقامات غربی نسبت به ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی نگرانند؟
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • تعظیم در برابر قدرتی که ساعت‌ها آسمان سرزمین‌های اشغالی را تسخیر کرد
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • ۵ نکته از صحت روایت ایرانی‌ها درباره عملیات «وعد الصادق»
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • بررسی تاثیر عملیات موشکی ایران بر نقشه ترانزیتی سرزمین های اشغالی
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها