Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:41:07 GMT

ویسی: برگزاری بازی فوتبال بدون تماشاگر زیبنده نیست

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۳۵۳

ویسی: برگزاری بازی فوتبال بدون تماشاگر زیبنده نیست

به گزارش ایرنا عبدالله ویسی جمعه شب پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: همانگونه که پیش بینی می کردیم یک بازی پر استرس و نفس‌گیر داشتیم، به هر حال ما در ورزشگاهی بازی می کردیم که تیم نفت مسجدسلیمان تاکنون باختی در آن نداشت و این موضوع کارمان را سخت تر می‌کرد.

وی افزود: بچه های ما در نیمه اول خیلی خوب و فوق‌العاده بودند و سه یا چهار موقعیت گلزنی خوبی ایجاد کردیم که نتوانستیم از آنها بهره برداری لازم را داشته باشیم ،انتظار داشتم که بچه های ما تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند سه امتیاز بازی را حفظ کنند اما متاسفانه اینگونه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پیکان ادامه داد: در بازی‌های قبلی همیشه برای کسب یک امتیاز می جنگیدیم اما در این بازی نه تنها یک امتیاز به دست آوردیم بلکه می‌توانستیم به سه امتیاز برسیم. امیدوارم که نباختن های ما از این بازی به بعد شروع شود و بتوانیم در برابر حریفان به پیروزی برسیم.

وی گفت: برگزاری یک مسابقه فوتبال در شهرستان هایی همچون مسجدسلیمان شور و هیجان خاصی دارد و مردم با علاقه خاصی به ورزشگاه می آیند اما با اتفاقاتی که در کشور ما رخ داده و شیوع بیماری کرونا مجبور هستیم بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کنیم.

ویسی افزود: بی شک هر موقع اتفاق ناگواری در جامعه رخ دهد همه باید برای ریشه‌کن کردن این موضوع بسیج شوند. من موافق انجام مسابقات لیگ نیستم چرا که سلامت بازیکنان مهمتر است و امیدوارم که مسابقات تعطیل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان تیمش در این بازی وقت کشی می کردند گفت: بارها و بارها شده که تیمم از حریف جلو افتاده اما هیچگاه قصد وقت‌کشی را نداشتیم، افتادن بازیکن روی زمین طبیعی است و بازیکنان ما قصد اتلاف وقت را نداشتند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استرس بازی جامعه زمین فوتبال انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آن‌ها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!