Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلا ۱۸ مورد قطعی ابتلا به کرونا در اصفهان خبر داد و گفت: ۱۰ مورد جدید به موارد قبلی افزوده شده است. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

آرش نجیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در اصفهان اظهار داشت: 10 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا به موارد قبلی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع در اصفهان 18 مورد قطعی ابتلا به کرونا گزارش شده که شامل یک نفر فوتی و 3 نفر ترخیص است و بقیه در بیمارستان بستری و خدمات به آنها داده می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی شدیدا توصیه می‌شود گفت: شهروندان باید مرتب دست‌های خود را به مدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویند و از حضور در مجامع عمومی، دست و روبوسی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که علائم سرماخوردگی دارند از حضور در جمع پرهیز کنند و بهداشت فردی را رعایت کنند تا از انتقال ویروس به دیگران جلوگیری کنند.

جهانگیری: جامعه پزشکی با از خودگذشتگی تلاش دارد "کرونا" را ریشه‌کن کندگزارش توئیتری ربیعی از جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کروناآمار مبتلایان جدید به کرونا در کدام استان‌ها در بیشتر است؟

نجیمی ادامه داد: استفاده از ماسک فقط برای بیماران و افرادی که از بیماران مراقبت می‌کنند ضروری است و برای فردی که هیچ علائمی ندارد نیاز نیست.

انتهای پیام/166/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟