Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-16@23:22:30 GMT

مجیدی: به گل‌گهر باختیم؛ اما بهترین بازی ما بود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۶۳۶۷

مجیدی: به گل‌گهر باختیم؛ اما بهترین بازی ما بود



سرمربی تیم فوتبال استقلال با وجود شکست تیمش برابر گل گهر از نحوه بازی بازیکنانش راضی است.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیمش درباره شکست استقلال برابر گل گهر اظهار کرد: به خاطر نتیجه بازی با گل گهر از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم ولی از روزی که من سرمربی استقلال شدم این مسابقه، باکیفیت‌ترین مسابقه‌ای بود که با استقلال انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۰ درصد مالکیت توپ داشتیم و در آن زمین خراب ۵۰۰ پاس دادیم آن هم برابر تیمی که فقط دفاع می‌کرد. هشت موقعیت گل ایجاد کردیم.

او ادامه داد: این مسابقه یکی از بهترین بازی‌های بازیکنان بود و من امروز قبل از تمرین از تک تک‌شان به خاطر تلاش و بازی خوب‌شان تشکر کردم. این فوتبال است و یک روز توپ‌ها به گل تبدیل می‌شوند و یک روز هم نمی‌شوند. بازی با گل گهر روز بد ما بود و بدشانس بودیم اما لایق شکست نبودیم. از همه بازیکنان به خاطر تلاش و بازی زیبای‌شان تشکر می‌کنم البته این به این معنا نیست که ایرادات فنی‌مان را در نظر نگیریم. حتما روی ایرادات کار می‌کنیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین

به گزارش ورزش سه، این بازی با حملات استقلال ملاثانی آغاز شد و پس از هدر رفتن سه موقعیت سرانجام در یک فرار زیبا علی حمودی به یاد دوران جوانی با عبور از دفاع خوشه علی فاتح را صاحب توپ کرد تا این بازیکن گل اول مسابقه را به ثمر برساند. در ادامه بازی و حملات استقلال برای زدن گل دوم نتیجه داد و پاس در عمق زیبای امید خالدی برای دانیال مومنی منجر به گل دوم استقلال شد.

در این مسابقه چهره‌های نام آشنایی از فوتبال ایران حضور داشتند. از مهرداد بایرامی و سجاد اژدر تا احمد جبوری و احسان علوان زاده و ...

تیم آبی پوش با این برد در میانه جدول باقی ماند و کار خوشه را برای بقا در لیگ دسته اول سخت تر کرد. آنها در قعر جدول اوضاع خوبی ندارند.

دیگر خبرها

  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • رجبی: همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!